今日同美玲1點幾出去先,,之後再去大公等呀奶..*同美玲坐下坐下上面有粒volleyball掉左落梨**我同美玲好尺咁走過去拎粒v0!leyba!|打,,之後有個男仔落梨拎返粒排球,,我叫佢借比我地打,,之後佢咪借左比我地囉****我地打到奶媽梨就打我地自己果粒,,粒排球就比返佢,,"me地感到好熱就去太和>睇<育管坐**我地上電梯果陣,,咁我踢住粒波梨行!@**之後粒波比則邊果dd野整到粒波落去!!我後面係呀奶,,呀奶就整返粒波!!則邊dd野又整到粒波落去喎!!到美玲喇,,本身整到嫁,,不過都綠到落去,,我地既好後又有一個賓妹同埋一個女仔*差唔多拎到啦!!踢返上梨,,但又綠返落去,,真係拾到喇,,果個女仔隻腳後面踢走左喎!!佢都唔知咩事,,我地當然比較無奈!@*$好彩後面仲有一班男仔幫我地拎返出梨咋!!咁咪粒排球都唔知去左邊!u*

去左太和p.e管坐左陣就落去打波,,粒波比美玲整到掉左落去a=.="之後我即cut跑落去拾啦!!又唔知係邊喎!!原來係架車既車底a,,"果個人話::如果整到佢架車要陪喎!!不過都差dd整到,,><"之後返返去pe管坐!!再打比慧x2去佢梨,,梨到坐左一陣就一齊返大公,,美玲諗住扮我地岩岩果次魚皮既事比慧x2睇啦!!點知................ ....... .. .整爆左粒波a..係岩岩買咋,,好可憐***
之後返到去見到妹豬果dd"紫嬋踩緊單車我就上佢車,,慧x2就上妹豬車,,"比較興奮****之後叫嬋bb再我去大公,,"我地問蘇佩儀借排球,,*好姑寒呀佢//借左好耐佢先跟咋,,人地打左陣佢又拎返粒波走喎"><"之後我地成班去哂居公坐啦!!有dd人成日係到博fd喎!!人地去到邊佢又去邊,,跟尾dog***玩玩下,,差5多5點"我地個個一頭氣就勁辛苦,,盈囡想喊,,係咁咳**得玲x2冇<<<because玲x2佢好遲dd梨**都唔知做乜"""比較辛苦,,"到左7點返哂屋企"返到屋企仲有喎*
,,到左8點到..碧玲同王以珞博左比我**珞叫我地去灣仔,,星期4**不過都唔去得嫁喇""同王以珞傾傾下就傾到11點幾喇**之後沖涼//12點幾先Zzz***
 |