MySpace Playlist at MixPod.com
喱幾日唔知點解腦入面係咁出現喱首歌既melody... 無啦啦會哼左出來.....係無時無刻果種... 測緊中史果陣明明題目係問我圖中果位仁兄係邊位.. 明明係張學良...我可以諗成羅志祥-.- ha...虧虧地 不過有段時間真係好鍾意喱首歌 唔係歌詞有咩特別意思...純粹melody
今日測3科....3科都死曬...尤其是English Listening
好難捱到12點半...勁眼訓..
之後去左葵芳食野....飽到嘔
勁開心...行落葵芳途中...3個都好kai
或者我寧願咁樣啦...
我寧願你地會夾埋一齊蝦我..都唔寧願我地冷戰
去到葵芳個公園...有兩條kai仔玩韆鞦...-.-
推果陣突然諗起同on仔一齊玩韆鞦....miss u啊...幾時番來先
番到屋企門口先知唔記得左帶鎖匙&......(閱讀全文)
又放完一個所謂既長假....
平時訓到11點12點...今日7點就要起身..超辛苦
番到課室即刻搵d熱心人士help下我啲功課
早會果陣見嫻嫻果條裙笑左我同yuki勁耐..笑到勁大聲..It's amazing
個個都以為我地虧架..
幫login對新鞋開一開光...haha...佢打瓜咗我
之後收到詩朗比我既love letter....haha..
我都知你暗戀左我好耐既喇...我會好好keep住架喇.
個個......(閱讀全文)
最近真係成日過彩虹..... 今日又過左去搵丫儀-.- 陪佢去攞回鄉證同搵佢條仔 好好哇~佢終於放低之前果個..very good^^ 依家喱個對佢好好 我同小愛又好似以前咁做電燈膽 丫儀條仔仲請我地食左個M記...多謝曬 哈~~同你地一齊先知原來我可以虧成咁=.=' 好enjoy同你地一齊.... 因為可以無任何顧忌... 你地對我既低能任性全部照單全......(閱讀全文)
開咗學兩個禮拜喇!!!仲混混沌沌咁!! 未適應到新老師、新同學呱!! 其實我同Yuki、Login一班應該好滿足架啦!! 但係都唔知點解硬係有D空虛感!! 走咗個好好好好既朋友.... 唉~~開咗學咁多日都無happy過!! 加上細佬依家係埋迦密...搞到更加無mood ! 日日番到去都好似好唔如意咁... 好想讀番Form2呀!! 升咗Form3之後D野又深咗!! 我都想比心機讀書架!......(閱讀全文)