MySpace Playlist at MixPod.com
9月1終於都開學喇!! 又係B班.....由小學到E家年年都係B班.. lucky既係于同樂都同我一班.... 阿ling就有d可惜,不過就陪下高寶同魚毛啦!! 放左學都即閃去太子搵fd同探小學老師 點知miss ko居然轉左去香港仔.... 唉~~~即係話塘小已經無曬意義.. 最驚訝既係嘉苡居然番左小學... 佢hi 我果陣定左3秒先肯定係嘉苡 啊愛姐著到鬼咁索...好似瘦左d......(閱讀全文)
今日係2009年7月27日
My birthday
一日丫愛就send咝咗個SMS同我講生日大快樂
好感動呀 佢居然記得今日係我生日
無幾耐Yuki都打比同我講生日快樂
哎~~我年年生日都有出街玩or慶祝
今年居然與世隔絕
仲要係屋企睇鬼片
陰公咯
Who can help me ???
感覺上今年生日超無mood .........(閱讀全文)
哎哎~~今日本來捻住會好happy!!! 點知比我預期中差!! First,去咗葵芳食野!! Second,去咗旺中同家欣買野!!再去咗信和買BoA既相!!去青春無限轉咗個圈!! Third,去咗佐敦運吉!!! Fourth,又去番咗葵芳!!!轉車!! Fifth,去咗石蔭.....阿Ling屋企!! Last,歸家... 係咪好似好好節目咁呢?
其實係悶到嘔血!!......(閱讀全文)
今日本來冇捻住出街!!! 差唔多兩點果陣!阿苡打個電話來話想出街--------MK 之後拿拿聲準備好出發!!去左旺中同新之城.. 佢著左條裙同埋高「爭」鞋!!幾好睇!! but.....佢本來同我一樣高!!著左對鞋高左我半個頭T.T 搞到我鬼咁唔習慣!!真係衰!! 之後佢買左一條超短既裙同一件超正既衫!! 仲即刻閃去廁所換!!!換完之後變左MK妹!!勁靚女.... That去左晏......(閱讀全文)