MySpace Playlist at MixPod.com
today去左小欖燒烤!!! 好開心呀!!燒左一陣就同亞寶、細佬去沙灘玩!!好靚好舒服... 初初無捻住落水!!之後見寶話想落,咁我地就落左水!! 啱啱落到覺得d水好凍!!!無耐就覺得「好舒服哇」! 過左一排,細佬又落水玩喇!!! 我係水度因為free得濟跳咗一跳!!!(就因為E一跳,跟住既惡夢就來了) 我跳左跳搞到d水花散曬係寶同細佬度!!! 佢地條氣緊係唔順!!比高寶一水潑落我度......(閱讀全文)
琴日去咗石籬join一個mini party
好開心!!!雖然蛋糕細咗D!!不過壽星仔顯得好開心!!!!
食食食食食食食食食,食咗一大輪!!
之後我地玩pei牌!!!輸咗要含住水泡餅!!唔准吞!!!
笑到痴線!!!玩完pei之後
再落去打乒乓波!!我居然連小朋友都打唔贏(自悲中....)
maybe我太耐冇打!!!失水準.....
算係值得紀念既一日
雖然late左d!!!老豆,Happy Birthday! ......(閱讀全文)