MySpace Playlist at MixPod.com
今日返到屋企勀到痴線!!! 返到來已經8:20 p.m. 哎~!!喱排唔知搞咩事!做野樣衰到死!!~ 琴日drama夠晒on9! 化個妝人唔似人鬼唔似鬼!!都唔知想點. A.D堂果陣happy得濟!!把類似刀既物體搞到隻手指流血流到fafa聲! 今日I.S堂哎~~同人傾計傾得激動得濟!! 賴sir做實驗成日叫同學出去睇!!太理所當然喇!! 阿sir話叫(戴家俊)出來!!我聽錯(大家)請出來!......(閱讀全文)
今日兩條友仔都早咗半粒到!!! 咩都未ready好....無拉拉打個電話來話到咗!!! 搞到我咩都無整就飛咗落去.... 我同寶、Ling3個交換袋同鞋......(白痴) 到咗城門城門谷游泳池... 佢竟然比全完小學book曬成個場.. 火到我想即刻想放火燒咗全完佢呀!!! 之後搭的士去葵盛游泳池...佢同我洗池 ..(澈底失望) Finally,我哋去咗大角咀游泳池!!! ......(閱讀全文)
又去科學館!!!同之前無咩變.... 之後去左葵芳........ 小倆口特別新聞報告 好黑horse
呵呵!!!今日同Man愛去左彩虹搵嘉苡仔!!!! 我哋3個好耐無一齊喇!!!真係好耐喇!! So happy!! 去左彩虹之後去藍田再之後去油塘搵苡既BF 去油塘悶到嘔電!!!無野玩!! 同L文愛做左電燈謄!!哎~~命苦!!! 之後又go番藍田!!! 去埋M記!!!走LU...
 ......(閱讀全文)