尋日同親愛既小魚同小凝吹水..
講開 呢個 竹目水戰..
大家先發現=3=我地完全無記錄低個時既野
3個人努力咁 搵返以前既日記2005 年..
2005 年 我竟然 無左成個8月=3=
成個8月我乜都無記低..
點解 會咁ga=口=
結果我地3個一日只係搵到一篇 哈哈
諗起水戰真係消暑最佳活動呢'' 又唔洗錢 =3=
-----------------------------------
今天呢 一早就起來 (12點半算不算一早呢..)
接著 就約了 小魚小凝 來我家
陪小魚b 看咒怒
因為我們3個都是出名的超級懶人''
所以就決定開 睡衣派對
就是說=3=不用換衣服也可以^~^~
我和 小魚還是一樣 的 哦 完全=3=
是 ec 的 pe 副和 choir 的 大 T
哈哈 ~'' 小凝是 長平公主哦 (壞'')
還是照舊睇唔明
不過都幾恐怖GA..=3= 不過我地3個太無聊
係咁係到笑笑笑 哈哈
NEI NEI NEI NEI NEI NEI DA...
笑死禾=3=
NEI NEI NEI
MARY JUNE~~~~~
睇唔明GA啦 哈哈 我地D 波C 密碼
然後就真的好無聊的 過了一個下午
晚上 老爸媽去了大6
我姐跟男友 跟我去吃飯..
太好了''
是日本餐..
太好吃了 =3= 媽丫 ''
第一次和 哥哥 講咁多野
睇完哈利波波
狂食 雪高
=3=~
我想變成 山田太郎...嗚''
太巧了''
很不可思意的~人 ''
二宮演得太好了..
那個 笑容 很幸福^~^
仁又有新髮型 這個很不錯
別再轉了 耶 ^^
|