o my god=3=
今天一整天沒有離開電腦哦..
一直在弄丫弄... 超暈 !!
真係 一係唔黎 一係一次過黎
丫 先講一樣=3= 尋日呀澳門表哥無啦啦帶新女朋友黎訓..
(一定係無錢租酒店定啦 哈哈)
都無乜野 =3='' 但係女朋友入我房....
哈哈 佢識KAT-TUN 同 AVRIL 雖然佢讀錯左KAT-TUN 個名..
但係又背得出曬6條友仔個名WOO
但係背左 5個..背左好耐 都差一個..我話 " 上田龍也 " 佢先話係丫係丫
可憐既 UEDA 被遺忘了... 哈哈 背到第 5個佢話 ..丫丫..個個呢 好令仔個個呢
" 中丸雄一 "" 哈哈 估唔到有人讚 MARU 好令仔
算你合格啦 呀嫂=~= ~ 唔理37 2十1 ~! 識得KT 咁叻女
想唔比你合格都唔得啦 !
=================================
跟住 雅文 ADD禾=3=
真係無事不登 3 寶典丫 (哈哈 唔好比佢睇到 ^~^'')
幫佢整個XANGA 整左成 2粒幾中
嗚...大小姐你真係多要求
雖然你說 下個月請我食飯
但下次還是免了 (奸笑'')

(以後請自行按圖放大)
之後 我去起我既 k .college
咩黎=3=? 電腦 會考 project..
做一個假既學校網頁..
= =真係唔想整..
又搞左好久丫 !!!.....................= ='' 混旦..
諗左好耐都諗唔到 中文學校名..
差d想叫 勝運中學哈哈哈哈 好肉酸 所以無中文=3=
k.college... k 字點解 自行聯想 @@''

(以後請自行按圖放大)
好一份浪費心機 的功課...
我恨你...
老媽問我星期六要不要到澳門..
一天=3=
好想去哦..
但又 不想去吃胖..
每次去 可以 重幾公斤 返黎..
思考中..
http://i.cs.hku.hk/~ycyiu/cit/materials.zip
|