名:笨笨欣
02. 性別:女
03. 俾你擇,你會做男定女?:女
04. 生日日期:7::8
05. 信左主未:吾信
06. 幾時信:吾想信
07. 幾時浸:下-0-
08. 教會:吾信點返呢
09. 學校:tst
10. 最鐘意的老師:柯SIR..MISS TSUI &MISS YIM
11. 覺得最好的同學:個個都好啦
12. 最鐘意的飲品:朱奶
13. 最鐘意的糖:甜的
14. 試過最難食的野:MU..月餅入面個D蛋黃
15. 最近嬲左的人﹕冇丫..
16. 而家最想同邊個講對唔住:冇
17. 最近因咩事發脾氣:格離個個煩住哂
18. 你有冇做過對唔住自己良心的事:有
19. 你有冇染上"醫道綜合症"?(病者會不停唱"醫道主題曲"):白痴低B的事我不會做
20. 你會唔會發神經:會丫..成日的
21. 你依家最想打扁邊個人個頭:周屎.
22. 你想邊個死:周屎啦==!死遠D!煩鬼住哂
23. 你識得既人之中,有邊個係最變態:崔BAR-0-
24. 你識得既人之中,有邊個係最白痴:林成=.=
25. 你識得既人之中,有邊個係最奸:差吾多吧
26. 你識得既人之中,有邊個係最玩得:彤&維啦
27. 你識得既人之中,有邊個係最無聊:周屎
28. 而家最想見到邊個:FDZ
29. 而家最想做乜:溫書.
30. 平時你會掛住邊個呀:FDZ
31. 你發過最好既夢係咩?:吾知
32. 你發過最差勁既夢係咩?:鬼記得麼
33. 試過嬲到你噴火的事:冇乜
34. 有冇試過示愛失敗:-0-
35. 試過最無奈的事:俾人屈囉- -
36. 你俾人改過d咩花名:笨欣.笨笨欣.欣欣.阿欣.柒欣- -
37. 最好的朋友:彤.維.丫徐.玲.肥.莊莊
38. 最講得心事的人:都系個幾個啦
39. 會在誰人面前喊:床
40. 試過睇咩戲而喊:忘了
41. 咩事令你開心成日:玩囉..
42. 咩事令你擔心最耐:F.4丫
43. 有咩事會令你害怕:冇乜
44. 你會唔會過份自大?:一半一半
45. 你會唔會是一個好知己?:會掛.吾知D FD 點睇我呢
46. 除左吃喝玩樂之外,仲識做d咩…:訓啦..
47. 最近同邊個一齊多:彤
48. 最近成日做的事:電腦.,向學校既3樓走廊度玩
49. 如果你呀媽同你的愛人一齊跌落海,你會救邊個先:我都吾識游水..呢D野更系打電話求救啦
50. 如果你家火燭,你會拎咩走:銀包電話.屋企D珍貴既野
51. 遇過最勁的人:柯SIR啦..電腦起勁
52. 每次online,最想見到邊個on:玩開個班啦
53. 有事發生時,會第一時間想同邊個講:FD囉=0=
54. 志願是...:律師..哈哈
55. 短期的目標:UT科科合格!
56. 有咩令你感動:柯SIR咁努力幫我地..有D感動
57. 有咩令你覺得好討厭:姣..
58. 你唔會對人承諾d咩?:會牙..
59. 最易應承,但又唔會記得做的事:帶漫畫俾玲玲=0=
60. 你而家諗起邊個:丫徐..哈..你呢條答我我咪答返你囉.
61. 但以理以前係做咩的(哈哈哈∼∼)://
62. 你係咪一個呷醋人?!!!!:算系啦,,
63. 咩事會令你呷醋:呢排冇乜
64. 如果你的心上人在你面前讚第二個異性,你會..?吾開心啦更系.吾通開心咩..
65. 如果你的心上人讚你,你會...﹕話:怕羞架我..
66. 想幾歲結婚:22-26啦
67. 會點樣求婚﹕吾知..呢D野更系吾系我做啦
68. 要中式定西式的結婚形式:西式
69. 用咩做定情信物:最甜的野..
70. 生日最想收...:D FD 為我而設既生日>3<
71. 因咩事會令你唔想回家:有殺過人既人[]係屋企..
72. 假如你誤會左個朋友成廿年,到而家才知道,你會.:同佢SAY SORRY
73. 最討厭人地叫你的名:心照啦- -''1C個D應該知.
74. 而家最想帶邊個信主:都話我吾信主- -
75. 想住邊度:對面系大海..
76. 木村靚仔d定周杰倫靚仔d:周杰倫!
77. 最鐘意joey的一首歌:想得太遠
78. 浪漫滿屋好睇d定冰之驕子好睇d:浪漫滿屋
79. 當你見到有人唔開心,你同佢講的第一句說話是...:咪咁啦..
80. 無啦啦”呯”一聲,你覺得最有可能係發生左咩事:有野跌落地~
81. 你會施捨乞丐嗎:冇試過啵好似
82. 最想邊個打電話俾你:佢啦'
83. 最想邊個同你講佢的心事:FDZ
84. 想點樣死:訓訓下死左..
85. 覺得有冇人暗戀緊你:我點知.
86. 有冇俾人誤會呀而家:有掛
87. 暑假大計是...:我而家淨系想升到F.4
88. 最想咩節日快d黎:HALLOWEEN啦
89. 你會去海洋公園定迪士尼:海洋公園
90. 最近成日在腦邊盤旋的歌:嫌棄
91. 最緊忙咩:UT丫..要溫書了
92. 邊個會令你開心:FD囉..
93. 最鐘意的詩歌:冇興趣
94. 最愛的人:FDZ.
95. 一定唔會講的野:吾會面對面鬧老師
96. 口頭禪:下.
97. 邊個最似你:MU..彤啦..D衫件件都一樣既..牙維都似啦..上次羅C以為我系牙維- -
98. 唔開心會諗起邊個:FD啦
99. 而家最想邊個抱你:抱-0-?我鍾意個個啦.
100.覺得這個100問點?:冇乜野丫..
01. 開始得未? =.=開始左啦而家都
02. 你鍾意食D咩? 壽司丫
03. 想剪D咩頭? 我而家淨系想電曲咋..
04. 拍過幾多次拖呀? 1
05. 依家最想忘記D咩? UT
06. S.H.E好定TWINS好? TWINS
07. 用咩殺死D蚊? 用紙巾
08. 如果見到四腳爬爬你會點應付? 核突..我會即刻叫附近既人黎搞掂佢
09. 覺得D娘娘腔點? 即系乜
10. 你係男定女牙? 女
11. ICQ個LIST有幾多人? 290度啦
12. 覺得邊首歌既名幾有意思? 愛是最大權利啦
13. 用咩表情符號多? >V<"..>3<
14. 覺得自己樣唔樣衰?樣丫..
15. 打出一個你鍾意既四字成語? 我吾識成語的..
16. 用倉頡定速成多? 速成啦更系!
17. 有無吸煙既習慣? 冇.好憎食煙
18. 會唔會打N/A MESSAGE? 會
19. 有無上論壇睇POST但係唔回POST? 有
20. 係唔係用XANGA日記? 吾系..我用DIARYXP的
21. 鍾意邊類型既男/女仔? 有安全感的
22. 講出講書最悶既老師一個? 大頭..買送麗
23. 有無個人網頁? 有
24. 網址係咩呀? 吾見左LU
25. 有無GEL頭返學? 我長頭髮架啵使乜JEI頭
26. 鍾唔鍾意自拍? OK啦
27. 試過手提爆分鍾未? 試過.
28. 知唔知呢100條作者係邊個? 吾知
29. 係唔係成日都COPY人D野? 100條的就COPY,.
30. 修DT定家政? 家政..
31. 一句最傷你心既說話? 吾夾!
32. 期待近既日子? UT的成績表
33. 最屎既科目? 中史
34. 女人同男人有咩唔同? 吾知呢
35. 識既人當中邊個最蠢? 差吾多
36. 暑假諗住做咩? 暑假先算啦
37. 下年想讀邊班呀? 同FD一班"
38. 對新政府有咩期望? 吾關我事
39. 最鍾意咩月份? 冇所謂
40. 點稱呼? 笨欣
41. 知唔知點解依家D人咁鍾意簡稱D名? 親切D掛
42. 睇開咩雜誌? 忽然
43. 鍾唔鍾意名牌架? 鍾意!!
44. 想唔想死? MA啦
45. 有無外國既朋友? 有
46. 用咩色既原子筆多? 藍
47. 上堂有無做筆記? 有
48. 會唔會食D唔知乾唔乾淨既野? //
49. 依家呢一刻最想念邊個? FDZ
50. 怕唔怕痛架? 怕啦
51. 咩野最唔容易忘記? 冇乜
52. 最常講既粗口? 妖
53. 失戀會點做令自己無咁傷心? 聽歌..喊啦
54. 有無花名? 笨欣洛都話
55. 邊個幫你改既? FDZ
56. 你係咩星座架? 巨蟹
57. 有無睇卡通片架? 一時時
58. 咩事先會打999? 死人榻樓
59. 球星鍾意邊個? 冇興趣
60. 用WINMX定BT? WINMX
61. 喜歡D人忽冷忽熱嗎? 不
62. 細細個到依家最唔鍾意既事? 俾人屈啦
63. 識唔識玩鋤大D? 識
64. 你係唔係文盲架? 系牙..你信吾信牙
65. 呀媽有咩唔好? 成日好似以為大聲大哂咁
66. 最討厭咩人? 姣啦.扮野的
67. 知唔知界手有咩唔好? 冇興趣界
68. 知唔知鍾意既人鍾唔鍾意自己? 吾知呢
69. 有無D咩字係你最唔鍾意既? 有
70. 希望同失望邊個好D? 希望
71. 同邊個一齊最開心? FDZ
72. 你係唔係單親家庭? 吾系
73. 識唔識得煮飯? 識.掛
74. 覺得自己係唔係成日都俾人呃? 一半半啦
75. 如果有第三者你會點? 爭到抵.
76. COOKIES邊個最好? STEPHY&THERESA
77. 阿SA定牙GILL好? SA後生D..GILL成熟D
78. 聽鬼故會唔會驚? 吾會
79. 係邊到出入最多? TST..屋企
80. 數學叻唔叻? 一半半
81. 想唔想你愛既人係你身邊? 想
82. 最感動既一句說話? 以後都向你身邊..
83. 鍾意叫人收皮定收嗲? 收啦<我鍾意THIS
84. 下雨既時候開唔開心? 開心啦..有得淋雨
85. 鍾意飲邊一種酒? 吾飲 ..苦的
86. 喜歡食野嗎? 喜啦
87. 覺得自己肥唔肥? 少少啦
88. 手提幾號? 60962175
89. 想同邊個講對唔住? 冇乜
90. 朋友重唔重要? 重丫..
91. 全世界得返你一個會點? 好驚
92. 香港好定大陸好? 香港
93. 訓唔著你會做咩? 諗野 .聽歌.睇書
94. 自己會唔會跟人風? 一時時
95. 依家最想忘記既人? EX啦
96. 有無mp3機? 有
97. 會叫d傻仔做咩? 吾知
98. 今年最難忘係咩? 2D& 3A啦
99. 見過最on居既人? 吾知丫..成日都見到好ON居既人
100. 知唔知依家幾點? 2209
*********************************
又做左200喇..COPY丫徐的.
今日7點先起身..
好彩琴晚汁哂D野姐..
今朝返去..入G02覆裙.
都話夠長架啦..系個個死人MISS洪話吾得姐..
之後就上去啦..
ANGEL電左負離子..
前面薄左..
我一返到去好多人問我系咪剪左頭髮- -
O哂囉..
佢地一定見到我夾頭髮個度改變左啦..
吾系夾上去..
所以就以為我剪左頭髮..
不過我可以話俾你地聽..
我冇剪頭髮牙= =
今日超凍..
落去早會著住長袖冷衫都吾覺得熱..
頭1.2堂..
英文..有QUIZ丫..今朝先知..
好彩..我都識..冇字俾你簡架..
我拎左26分丫..滿分系28!
冇人拎28..
最高都系26..
好開心丫>V<"
第3.4堂..ECON同數學.,
好留心咁上左呢兩堂..
之前英文個兩堂都系..
我發覺我真系有好多野吾識..
其實好容易架咋D野..
只要留心上堂就得了..
所以我諗住一陣打埋日記沖完涼就溫書..
追返D進度.
之前好多野都吾識..
要努力了..
11月1就系UT啦..
我要科科合格丫..
卡卡..吾知得吾得呢..
林成剪左個7頭..
笑死我..一見到佢就笑..
佢仲整到我隻手勁痛囉- -頂丫..
不過真系好好笑=.=!!
各位得閒記住睇下佢個頭=0=
最尾個兩堂..家政..
同牙業佢地向度傾計..
OK啦..幾好玩..但系有D悶..
都系煮野食好D..
放學..同彤去左打手球..
第1次正式玩咋..
上一次玩好似系F.1定吾知F.2既PE堂..
好難丫..好難掌握..-/\-
頂丫..打打下甩左手指尾個隻指甲..
><好樣衰丫..
人地留左好耐架MA..
要痴膠布喇..
得1隻冇指甲好樣衰的.
但系又吾想剪埋其他..
冇計啦..我太貪靚了..
11月好似要比賽喇..加油丫..
練到勁攰..
到左6點半先肯放..
放個陣..見到柯SIR自己一個坐左向CANTEEN食麵同飲野..
好似好慘咁..
後尾大細孖個D去左柯SIR個面陪佢傾計..
咁我同彤就返屋企啦..
返屋企開電腦..
丫徐冇ON丫..
有D野應承左丫徐..
今日冇做到天..
聽朝見到的話就做返啦..
梳丫.."卡'
好喇..吾傾了.,.沖涼溫書丫要..
目標..UT科科合格!
拜拜喇..>3<