1. 現在時間: 2141
2.你的中文名: 陳嘉欣
3.你的英文名: CHAN KA YaN
4.在網路上的化名: 笨欣
5.綽號: 笨欣.牙欣.
6.出生地: 香港
7.家鄉:寶安
8.目前居住地: 天盛
9.實際上幾多歲? 14
10.心理上幾多歲? 差吾多掛
11.如果你係日本人你個名會係? 忘了- -''之前CHECK過
12.你喜歡你的中文名嗎?吾鍾意
13.第一次買的正版CD: 小學4年班..
14.你出世果陣比你自己改名想叫咩? 出世個陣都吾識野..咁點改名牙- -
15.而家聽緊咩歌? 冇聽
16.你最後吃的一樣東西是什麼: 綠荼
17.曾經愛一個人愛很深,深到讓你落淚? 有
18.曾經出過車禍嗎: 冇
19.曾經因傷入過醫院嗎:冇
20.(汽車)喜歡兩門式的還是四門式的: 四門
21.凡咖啡也喜歡: 奶荼喜歡D
22.喜歡的地方:TST..屋企
23.喜歡的襪子顏色:令就得了
24.最喜歡的數字: 3
25.喜歡地毯還是櫸木地板:雲石地板..
26.最懷念的假期: 每個假期都懷念..!
27.呢一刻最鍾意的人是誰?FDZ
28.如果變成男生(女生)的話要做什麼: 吾想變囉..
29.如果都沒人聽到, 你想大叫: 好驚牙
30. 最近最高興的事情是: 好多..
31. 最近最難過的事情是: 就快UT!
32. 最近最喜歡的男歌手: 小方
33. 最近最喜歡的女歌手: JOEY
34. 俾你決定一個立刻收檔藝人: 鄭中基
35. 將來的夢想: 中律
36. 尊敬的人:MISS YIM&柯SIR
37. 你重色輕友嘛: NO>V<
38. 覺得今生最想去的地方: 好玩就得喇..
39. 地球滅亡的前一天要: 同D FD一齊過
40. 覺得Blythe(B女)恐怖麻: 冇興趣
41. 會把什麼類型的人當做是自己的對手: 冇乜
42. 最希望他消失的人: 冇
43. 第一次到xanga 的感想: 英文既- -DIARYXP好D
44. 看過印象最深的演唱會: 冇睇過
45. 如果讓你自由選擇的話: 我要1億- -
46. 生活中覺得最快樂的事: 有班FD
47. 生活中覺得最痛苦的事:要讀書..
48. 認為自己最有魅力的地方: 冇
49. 把自己比喻成什麼動物: 羊..因為我屬羊
50. 你會想做阿嬌, 定阿sa: SA.後生D
51. 咁想做kenny, 定steven呀: KENNY!
52. 鍾意吳日言, 定薜凱琪多: 薛凱琪啦
53. 你認為自己是個值得交的朋友嘛: 值得丫..
54. 適婚年齡應該係:22-25啦
55. 你覺得自己有幾長命: 70幾
56. 印象最深刻的場所: 海羊公園
57. 接受到同性戀嘛 : 女既就接受到..男的..去死吧
58. 在這封e-mail 前上一封是誰寄的 ://
59. 第時個仔/ 囡叫咩名: 吾知
60. 現在離你最遠的朋友是: 劉雪肥丫好似..屯門的
61. 你現在最想擁有o既野係: PATRICK COX!
62. 小時候, 有試過吃鼻屎嘛: 冇
63. 中左六合彩, 第一件事做咩: 買樓
64. 最令你煩惱的事: 吾知升吾升到F.4
65. 隱形一個鐘會做咩: 偷錢-0-
66. 還愛你的前度男朋友/女朋友嘛: 不愛
67. 全世界最好的事:咩都好
68. 你的願望是: 律師啦
69. 對上一次喊係幾時: 帶CON個陣
70. 對上一次睇演唱會幾時? 冇睇過
71. 最鍾意的書: 向達倫
72. 開心的夢: 忘了
73. 你係人生中最後悔係:後悔點解9月個陣吾聽書.
74. 你最信任的人: FD
75. 如果你聽日要死, 你會最想做乜: 同FD一齊渡過
76. 到呢一刻為止, 你認為邊個係影響你最大既人: FD
77. 最近你最唔開心事係咩: 驚升吾到
78. 你最討厭自己o的咩: 眼
79. 信有外星人嘛: 吾信
80. 有無發過明星夢: 冇
81. 最令你自豪的一次表現係: 好多啵
82. 你最鍾意o既人鍾唔鍾意你: 吾知呢
83. 喜歡和家人住, 還是, 還是自己住:同FD住
84. 比你選擇你想自己聰明定蠢: 聰明..吾使俾人睇死MA
85. 究竟乜o野先叫愛:愛對方囉..
86. 你著幾號鞋:8
87. 你有幾多知心o既朋友呀:幾個啦
88. 今日天氣點呀: 幾涼
89. 最喜歡的歌:你在哪裡
90. 想成為: 律師
91. 你而家最想搵邊個無見好耐的朋友食番餐飯: 小學FD
92. 朋友!你快樂嗎: 快樂
93. 放假最鍾意做咩: 玩啦
94. 最想去邊度旅行: 日本
95. 跟男/女朋友相約, 能等他多久: 不見不散MA..過左好耐吾見的話會打俾佢囉..
96. 用顏色來形容自己: 粉紅
97. 小時候是個怎樣的孩子: 乖孩子
98. 之後想理個怎麼樣的髮型: 電曲
99. 有什麼 Fashion Style: OK就得了
100. 現在幾點了:1033
*****************************
今日系維生日..生日快樂丫..
今朝好彩見吾到我同彤個袋姐!
返到上去..好輕鬆..吾使抄功課..
之後行行企企咁..
早會..洪紫塋捉我地班裙..好彩我冇事姐-3=*
第1.2堂..英文..
OK留心啦..
聽日有個QUIZ..希望識啦..
第3.4堂..中文..
同美杏子同莊莊傳紙仔!
講牙邊個邊個D衰野=0=
之後既吾講啦..
放學..等埋彤佢..
維同亮佢地上左天台慶祝..
亮買埋蛋糕天@@
而我同彤就返左屋企放低D野之後返學校搵玲..
佢仲俾陳SIR鬧緊囉..
鬧,左成粒鐘=0=
真慘..
之後牙肥就向E班度溫緊書..
大約5點幾度就走得喇!
同佢地上左天台搵維..
見到維同亮拖緊..
維好似幾開心咁..
廢事阻住佢地啦..
之後就去左M記換左杯雪碧飲..
返屋企囉..
ONLINE..
丫徐ON左..
佢都開始溫書喇..
向UT之前都吾會ONLINE.
好似放左好多心機落去今次既UT度..
我都吾可以輸蝕的..
要一齊升F.4MA**
琴日已經溫左物理LU..
OK明啦都..
頭先溫左會計..大約用左1個鐘度..
追返哂所有野喇我!
原來PA真系好容易..
所以我好有把握囉對呢科..
聽晚要溫經濟!
吾傾喇``訓覺了..拜拜=3="
嘰>V<