| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
| 10:01 |
今日柯SIR[心情又吾好喇..
好慘LO我覺得..
尊重_呢個字佢已經提左好多次..
但系冇乜人去為佢而尊重LO_
唉==
今日派成績表..
第5..好想知第4系邊個LO!
柯SIR話我地班系可以升得最多既1班..
吾知系吾系呢.!?
聽日UNITEST丫_
未溫過_
1定死得啦_
吾理喇..
訓喇我就..
好攰..
嗯.!拜.啜"
|
| 中意梨-333-"︰2005-11-28 09:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| 11::01 |
今日冇乜點出過街.
淨系落街買D餅乾返黎食咋..
好攰LO..
頭先彤同維叫我落去公園架- -"
冇落渣..
吾想落..夜MAMA..
向屋企睇TOPMODEL好過..
勁爆好睇LO..
個個吾知咩咩卡乜鬼娜寧願出局都吾剪1吋頭髮..
勁慘LO..
好令牙我覺得佢..
對眼超令..又白WO..
而今個禮拜第1名個個都好令..
長頭髮仲令啦我覺得.
如果我有佢10分1就好了..=0=
吾使10分1-0-
要對眼就得了..呵呵..
睇完TOP MODEL就睇個4個姣婆=0=
幾好睇丫吾錯吾錯,,
而家做緊個個咩筋肉擂台星級板-0-
MAAM想睇LO..
岩岩丫徐終於ON左- -"
成日都咁妟ON架..
真衰..-0-"
好喇..要訓喇..
聽日要MD-/\-
加油!"啜.>3< |
| 中意梨-333-"︰2005-11-27 10:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | ... | 147 | » | |