| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
| 好煩囉頂 |
妖..
死人ICQON吾鬼到LO..
試左成晚喇仆佢個街..
真系吾爆粗都吾得..
本身我用緊2003B架MA
冇啦啦ON左5分鐘都吾夠就話咩錯誤..
之後就關閉左..
就諗住ON2002A啦..
又ON吾到..
最後咪試下ICQ5囉..
頂丫..
上左1陣又話不回報
之後諗住試下中文啦.
頂..中文又系得ICQ5..
之前個個板本又冇左..
好煩LO..
而家連ICQ2 GO都吾得牙..
好煩囉..
你地有咩事就最好向MSN度搵我啦= ="
ICQ向短期內未必ON到囉..><"
唉..><"
|
| 中意梨-333-"︰2005-11-24 09:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| 生日快樂* |
彤生日快樂>V<"
今日朝早早讀..
勁白痴-0-
SO SIR黎左我地班一齊讀啦..
死人柯SIR同SOSO玩我-0-
勁低能- -"
搞到成班都笑.O哂..
話我對住本書笑..-0-
我都吾系對住我個本..
個陣同緊牙CAR講緊佢本書架MA..
無奈囉..
之後個幾堂冇乜特別..
LUNCH..
無奈囉-________________=
死維同彤-0-
成日向度講叫我吾好扮野- -"
無奈..
之後..
牙維同牙肥去左朗誦..
牙維同我地講左肥彤D野-0-'
咩後悔冇錄低==
O哂..又話咩想喊..
無奈囉..使吾使牙..
低低地..
中史堂'
訓左一陣..
我吾想架- -"
開頭個一堂都好留心..
之後一差吾多完左第1堂就想訓- -
訓左5個字度..
之後繼續聽書..
之後都留心返.,.卡
放學.同左彤去左北江影貼紙相..
我地將條裙著向入面丫..
卡卡..超令..
不過影得就吾令喇..
樣樣衰衰咁..
之後睇吾過眼,,
就同牙彤去元朗影多次-0-
元朗多左部新機..
影得仲令過之前閃個部丫..
都系閃的..
型爆..
個FEEL有D似ANNI SUI!!
超令丫..
得閒放入電腦先..
卡卡..影左兩次-0-
BUT真系好令..卡卡
8點半度就返左屋企喇..
之後做功課..沖涼咁.,
冇乜特別..
死啦..仲未買禮物俾彤..- -
仲有=="
聽日要背書-0-
未背丫..唉..
要加油了..XD*
吾講喇..再見..啜' |
| 中意梨-333-"︰2005-11-22 10:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | ... | 147 | » | |