| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
| 圖' |

今日系特別星期5..
好野>v<"
朝早個陣拎左條頸巾俾牙維收針..
第2個小息就俾返我喇佢..thz>3<
之後個幾堂都帶住左佢..
令令..
中文堂..
向度入電話..
老師系睇吾到我玩緊電話架囉=0=
幾勁丫..
放學..
去左女童軍..
教織頸巾=0=
無奈..岩岩收完針就話又織頸巾-____________=
玩咩..
我地應該吾使..
向度教D F.1織頸巾-_________=
連MISS LAU同MISS HUNG都話我條頸巾好令丫..
D F.1見到好似想食左我條頸巾咁,.
算吧..我吾會俾你地的=3=呵呵
原來我地7個都系買左個隻冷=.=
無奈..
個個都系呢隻..哈..
第6&第7系牙曼同蕊蕊=0=
好野丫..
我.肥.玲都升左做隊副=V=
卡卡..
返到屋企..
玩電腦..
部電腦成日上吾到網既..SO BAD=0=
聽朝要賣旗丫..
又要做D起身=3="
吾講喇..拜拜-3-
|
| 中意梨-333-"︰2005-11-18 09:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| 21::52 |
今日好開心丫..
今日音樂堂..睇個套戲好好笑..
呢兩堂系我最留心上架囉系..
PA..做數..好快就做完喇..
冇啦啦我隻LEGO介指同個LEGO分開左=0=
小息個陣青蛙個D幫我去問大孖借火機燒..
不過整錯左位置=0="
又再整過..卡卡
之後今日週會..
題目系知識產權..
最後答問題個度..
我地個班狂舉手..
之後簡中莫B丫..
笑死
CHIN..個牙SIR好煩,..
日日都話要約法3章..
約佢屎忽咩=.=
廢既..
我坐向第1排..
拎住本PHY既書向度溫書佢都冇鬧..
SO BAD=0=
成日話自己系同校長系同學..
又話之前向元中度教過書..
退左休.,,
成日話自己向邊度出黎..
用名義黎達我地..
又話咩葉SIR校長黎睇我地..
幾時有睇過牙..低能..
咩意思先而家..
大哂牙而家= ="
肯定吾方教得好啦=0=
超廢,.= =
成日拎我地張座位表走..
又整爛我地張座位表WO!!
對吾住都吾講聲==
哂哂柯SIR D墨..
話哂都有幾隻顏色..
算系彩色影印囉..
你知吾知幾貴架D墨-0-
痴線的..
吾講佢=0=
PHY..TEST..
MC..合格..好彩姐..
LUNCH.,.
柯SIR請我地班頭12名出去飲茶..
有我啦..牙靖啦..青蛙啦.牙鈞啦..希雯.橙.潘可人..牙業啦..郭于君同柯SIR
我同牙靖叫左勁多野食..
喇..有..
兩籠蝦餃
兩籠燒賣,
一碟煎腸粉.一碟蝦腸粉..一碟牛腸粉..
4條魚既芒果布甸.
10個灌湯餃..最勁的=0=
仲有兩碗粥..
一碟乾炒牛河..同[]加哩炒米粉,.,
仲有咩呢..
丫..要左一個糕點同埋一個[]者喱..
仲有D..不過吾記得左喇..
趕吾切食哂..
好多野都未食哂..
之後柯SIR打包啦..
我地賴死未食完吾走=0=
都吾知食左柯SIR幾多錢..
我同牙靖系食得最多架囉..
原來..
郭于君佢有皮膚敏感..
吾食得海鮮個D..
BUT我地10樣有9樣都有蝦個D=.=
梳牙=0="
柯SIR本身叫我地食飯個陣傾埋幫人補課個D野..
之後我地話..未飽WO..
之後佢就話..唉你地食飽先同我講野=.=
哈哈笑死..
後尾都冇乜點講到..
淨系柯SIR講..我地俾D意見..
之後狂食..
我地食到兩點2先肯走=.=
之後行返去啦..
之後去左廁所..
冇水==
無奈.
返到去..
冇啦啦個個ECON個條友鬧我地..
話咩柯SIR請食飯吾系大哂個D..
ON9..系屎我地嘈牙而家..
之後教書啦佢..
教教下又鬧我地嘈..
仲爆左句粗出黎..
O哂咀..
之後佢話..點丫而家.個個都講過粗口架啦
去校長POP我丫笨!
白痴..
放學..我同WAIWAI狂向3樓條走廊度行黎行去..
=0=熱死我..
之後等埋佢地放啦..
向度派今日個個咩知識產權既野=0=
傻傻地,,
KENNY將本野放左向丫徐個書包後面..
=0=佢發現左..
笑死..
之後就返左屋企LU*..
返到屋企..
之後落左街買野飲..
之後就返返屋企啦..
丫徐去左學素描..
之後我就向呢段時間織埋條頸巾佢..
織完喇..=3=
聽日俾牙維收針..
卡..
吾講喇..都講左好多..
嗯..拜拜
|
| 中意梨-333-"︰2005-11-17 09:48 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | ... | 147 | » | |