`'!.沒法子不想起`總想起!*,]′
           `唉"*|/'
 
 
笨欣子-333-"

暱稱: 笨欣子*
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

艾呢`

XANGA
2006-07-14
2006-07-13
生日-0-
2006-07-06


87`

 
最近三個月尚無任何留言


FD=333="

 


 


RSS Feed

 

     

2005 年 11 月 22 日  星期二  
朝早-0-

丫..仲有5分鐘就要返學喇..

前兩日冇打日記天..

前日系玲生日..

夜晚去左佢屋企度同佢d屋企人一齊打邊爐-0-

凍鬼死我丫..

不過去到佢屋企又暖返..

琴日..可以著冬季喇..

中文堂..

古sir代miss 簡丫>V<

上堂都留心左..卡..

VA,,俾MISS馬話-0-

幫佢掃仲想點丫-0-

嫌3嫌4,.

吾講喇=0=

呢篇野打左兩分鐘XD*

返學喇我.拜[

中意梨-333-"︰2005-11-22 07:26 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

     

2005 年 11 月 20 日  星期日  
牙玲生日..

*今日一早就同牙玲個D出左去賣旗..

*首先去天耀賣..

*冇乜人..

*有兩條友原本向7仔度見到佢地叫佢地買旗..

*佢地話冇散紙..

*之後入到天耀入面又見到佢地兩個=0=

*佢地踩緊單車-0-

*我系節停左佢地架囉..

*之後佢地都有散紙買..

*之後走個陣佢問我地..喂ICQ幾多號丫

*跟住WAI麗話..你幫我買埋個張旗紙我咪話俾你聽LO``廿蚊廿蚊.!

*個兩條友話..喇你等我.我轉頭返黎幫你買!

*不過我地冇幾耐就走左..

*所以佢地都搵吾到我地=0=

*跟住我地向西鐵站度賣..

*好重丫個旗袋..

*賣到11點度就拎左個旗袋去銀行..

*勁KAI囉..

*沿途見到第2D中學既人..

*咁個個都拎住個旗袋啦..

*仲問我地買吾買旗--

*O哂..之後咪串返佢..你俾錢我咪買LO`

*勁白痴=0=

*之後就返左屋企玩電腦..

*玩到4點度..

*出左去元朗學琴..

*學完..同牙維.彤.玲.肥搭的去下村BBQ..

*好凍丫..

*死肥吹水=0=

*搞到我地兜錯路..俾多左幾蚊..

*算啦.不過後來都識去..

*去到..牙CAR.青蛙.慧.斌同牙康都向度..

*之後就B喇..

*勁凍囉真系.

*燒左幾條腸..1粒牛丸..4舊魚..1舊牛扒=0=

*死肥系食得最多腸架囉..

*燒到咁上下..

*搵人買左個蛋糕返黎..

*幫牙玲慶祝生日..

*生日快樂>3<"

*之後我.維.同彤激嬲左佢-_________________=

*拎左佢部手提去睇佢MESSAGES..

*O咀..其實..

*呢D野點解要咁保密WO..

*同佢拍緊咪拍緊囉..

*遲早我地都知架啦..

*咁樣我地反而會嬲返佢吾當我地系FD囉..

*做人大方D好XD*

*之後同牙CAR同青蛙個D傾計>V<"

*呢排同慧同青蛙FD左好多..

*卡卡..

*之後10點度就返左去天水圍..

*斌俾錢=0=真有米..呵呵

*THAN同肥.彤.維去左繩網..

*少女心事第6集>V<"

*主攻死肥..

*加油丫牙肥..支持你..

*死肥又系既..

*鬧交之MA..吾使咁丫化..

*難得佢咁好..太拳又叻..游水又勁..

*咁既人..搵到好難得架喇..

*俾我的話|定會好好珍惜佢LO``

*呵..

*12點度返到屋企..

*佢OFF左..

*咁又系既..都咁夜=0=

*隻手好痛丫我..

*今日拎住個個旗袋..

*又重WO*

*不過好好玩..

*系丫..

*聽朝同牙維同彤3條友去唱K=0=

*唱咪唱-0-冇所謂..

*死肥又吾去..真衰..

*好喇!吾講喇.

*拜拜喇..啜>3<"

中意梨-333-"︰2005-11-20 12:25 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]