| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
| 朝早-0- |
丫..仲有5分鐘就要返學喇..
前兩日冇打日記天..
前日系玲生日..
夜晚去左佢屋企度同佢d屋企人一齊打邊爐-0-
凍鬼死我丫..
不過去到佢屋企又暖返..
琴日..可以著冬季喇..
中文堂..
古sir代miss 簡丫>V<
上堂都留心左..卡..
VA,,俾MISS馬話-0-
幫佢掃仲想點丫-0-
嫌3嫌4,.
吾講喇=0=
呢篇野打左兩分鐘XD*
返學喇我.拜[
|
| 中意梨-333-"︰2005-11-22 07:26 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| 牙玲生日.. |
*今日一早就同牙玲個D出左去賣旗..
*首先去天耀賣..
*冇乜人..
*有兩條友原本向7仔度見到佢地叫佢地買旗..
*佢地話冇散紙..
*之後入到天耀入面又見到佢地兩個=0=
*佢地踩緊單車-0-
*我系節停左佢地架囉..
*之後佢地都有散紙買..
*之後走個陣佢問我地..喂ICQ幾多號丫
*跟住WAI麗話..你幫我買埋個張旗紙我咪話俾你聽LO``廿蚊廿蚊.!
*個兩條友話..喇你等我.我轉頭返黎幫你買!
*不過我地冇幾耐就走左..
*所以佢地都搵吾到我地=0=
*跟住我地向西鐵站度賣..
*好重丫個旗袋..
*賣到11點度就拎左個旗袋去銀行..
*勁KAI囉..
*沿途見到第2D中學既人..
*咁個個都拎住個旗袋啦..
*仲問我地買吾買旗--
*O哂..之後咪串返佢..你俾錢我咪買LO`
*勁白痴=0=
*之後就返左屋企玩電腦..
*玩到4點度..
*出左去元朗學琴..
*學完..同牙維.彤.玲.肥搭的去下村BBQ..
*好凍丫..
*死肥吹水=0=
*搞到我地兜錯路..俾多左幾蚊..
*算啦.不過後來都識去..
*去到..牙CAR.青蛙.慧.斌同牙康都向度..
*之後就B喇..
*勁凍囉真系.
*燒左幾條腸..1粒牛丸..4舊魚..1舊牛扒=0=
*死肥系食得最多腸架囉..
*燒到咁上下..
*搵人買左個蛋糕返黎..
*幫牙玲慶祝生日..
*生日快樂>3<"
*之後我.維.同彤激嬲左佢-_________________=
*拎左佢部手提去睇佢MESSAGES..
*O咀..其實..
*呢D野點解要咁保密WO..
*同佢拍緊咪拍緊囉..
*遲早我地都知架啦..
*咁樣我地反而會嬲返佢吾當我地系FD囉..
*做人大方D好XD*
*之後同牙CAR同青蛙個D傾計>V<"
*呢排同慧同青蛙FD左好多..
*卡卡..
*之後10點度就返左去天水圍..
*斌俾錢=0=真有米..呵呵
*THAN同肥.彤.維去左繩網..
*少女心事第6集>V<"
*主攻死肥..
*加油丫牙肥..支持你..
*死肥又系既..
*鬧交之MA..吾使咁丫化..
*難得佢咁好..太拳又叻..游水又勁..
*咁既人..搵到好難得架喇..
*俾我的話|定會好好珍惜佢LO``
*呵..
*12點度返到屋企..
*佢OFF左..
*咁又系既..都咁夜=0=
*隻手好痛丫我..
*今日拎住個個旗袋..
*又重WO*
*不過好好玩..
*系丫..
*聽朝同牙維同彤3條友去唱K=0=
*唱咪唱-0-冇所謂..
*死肥又吾去..真衰..
*好喇!吾講喇.
*拜拜喇..啜>3<" |
| 中意梨-333-"︰2005-11-20 12:25 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | ... | 147 | » | |