`'!.沒法子不想起`總想起!*,]′
           `唉"*|/'
 
 
笨欣子-333-"

暱稱: 笨欣子*
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

艾呢`

XANGA
2006-07-14
2006-07-13
生日-0-
2006-07-06


87`

 
最近三個月尚無任何留言


FD=333="

 


 


RSS Feed

 

     

2005 年 11 月 15 日  星期二  
22:28

琴日冇啦啦訓著左..

|訓就訓到今朝=0=

SO琴日冇打到日記丫..

好彩琴晚除左CON姐..

琴日..派左中史丫..

62.5..

都話我起碼有60分架啦XD*

之後都冇乜野啦琴日..

好..講今日的..

今朝落雨丫..

SO同牙彤都帶左遮..-V-

入到學校門口..先吾記得集邊,..

勁多人望住我地=.=

O哂咀..

好彩冇俾人捉姐.

上到去..玲先話吾記得帶書俾我=.=

好彩後尾都借到返黎..XD*

調位丫今日.

本身我左面系斌..

點知佢有D吾知咩病..

對住門口好容易病個D啦..

之後死人周子豪話叫范KAI同牙斌調,..

頂= =

真悲哀..

好彩右面系美杏子姐.XD*

而且後尾WAIWAI個D都向度..

英文堂..

教星座個課喇終於>V<"

開心死了..

MISS TSUI解左巨蟹座丫>V<"

SO GOOD啦..

我系VERY SHY的=0=呵呵

仲有溫柔.有耐性同仁慈丫..!

呵呵..全部UP中哂..

淨系咩LOVE FAMILY個句吾系囉..

其他都算系啦..XD*

LUNCH..見到崔BAR..周子豪個D去左同個個F.2牙童食飯..

O哂咀..

死崔BAR溝F.2妹=0=

牙維話牙童可能系級花-_______________=

雖然..個樣又真系成FORM之中最好樣既..

不過..姣呢..

SO BAD

所以吾系我同牙彤都吾系好鍾意佢LO..

PE堂..

MISS AU又CHECK指甲..

好彩我帶左指甲鉗落去姐XD*

學校個指甲鉗都吾好用既!

之後就籃球比賽..

我同玲玲.美杏子.希雯同橙|組..

哈哈-0-對張玉清同王俐個組..

全部都矮的- -

不過全部人入面我最高-0-

感到好光榮=.=呵呵

開波個陣勁好笑..

叫左橙出去拍波=0=

後尾都叫返我出去拍-_______________=

超白痴XD*

橙佢好勁丫..

成隊人最為勁就是她=0=

不過打到0比0==

我想再打過囉哈..

放學..班主任堂個陣..

個個咩郭宇君激嬲柯SIR..

柯SIR發哂脾氣咁鬧佢..

睇得出兩個都想打囉=.=

不過後尾都冇..

之後柯SIR經過走廊個陣問我..

點牙..對個位有咩意見..

個陣我想同佢講調走范KAI架..'

不過最終都系話冇意見..

因為個陣柯SIR岩岩發完火..

個樣好似好惡咁..

如果我話有..

佢應該會問我點解..

吾通我話..我吾鋸范KAI咩=0=

算啦-____________=冇乜野既..

反正都冇乜點同佢講過野啦今日..

淨系覺得佢有少少煩咁囉..

算..後面有得玩就得啦XD*

返到屋企..

丫徐俾左D心理測驗我玩..

有D都幾準丫..

之後同佢狂出問題俾對方答-0-

有D都幾好笑的XD*

吾講喇..10點半了..

訓覺=.=''..

拜拜..啜>3<"

 

中意梨-333-"︰2005-11-15 10:25 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

     

2005 年 11 月 13 日  星期日  
21:51

家下系21::39分..
好悶..冇野做丫今日.
今朝1起身就做功課喇..
幾乖丫我..
到左1點幾..
同牙彤去左天耀街市買飯食XD*
10蚊咋..好抵..
BUT買個陣..個個牙叔踩左我1腳!
頂丫- -"吾睇路架..
大佬個度街市黎架==
整到我隻腳- -污衊左..
仲有我對LML拖鞋!!
明知我最鍾意的!!
前排已經俾我細佬整到對拖鞋爛左架啦..
好彩整返好姐..
不過個牙叔好似冇整到我對鞋..
淨系整到我隻腳=0=
應該冇事掛..
算啦=0=
返到屋企..
睇左陣1號台..咩賭俠1999=0=
勁白痴LO=.=
睇到3點幾4點度..
就轉左去有線度睇1碌庶..
有D悶..
未睇哂丫..
睇睇下我牙媽同細佬返左黎..
搞到冇得睇..
我細佬轉兒童台- -
兒童真系兒童-0-
之後就返去玩電腦啦..
8點幾9點個陣佢終於ADD返我..
原來佢又俾人霸左部電腦..
真慘=0=''
聽日又要返學喇..>V<"
派中史丫聽日..卡卡..
吾講喇..拜拜../\/\*
啜啜>3<"FrOM21:51

中意梨-333-"︰2005-11-13 09:48 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]