| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
| 12::47 |
好野=*
終於玩到電腦喇..
有3日冇玩電腦喇-/\-..
卡..
不過洗左機..
乜都冇哂..
死人WINMX又用吾到WO..
食屎大的-0-"
D相就好彩全部向部電話度..
不過都好丫..
快左XD*
冇以前咁慢..
卡卡..
好攰丫..
由10點玩到而家- -
而家成12點半喇=0=
太掛住部電腦冇計XD*
同左笨徐.家倫仔.彤.&肥LING CHAT*
全部都吾系同1時間囉,,真勁..
聽日吾使返學..
YEAH*出去玩-V-
好喇..吾講了..
拜拜..啜>3<*
*笨玲D咕嚕肉好好味!
*死人家倫仔!
*THZ笨徐&家倫仔SD程式俾我!
*THZ牙彤.IVY慧..肥LING SD歌俾我!
*死人椅..整到我隻手指有瘀血向入面!叫我點見人!
*外藉老師踢波好勁!
*今日差D俾朱咪SIR見到我同彤跟住1個食緊煙既涼粉!
|
| 中意梨-333-"︰2005-12-14 12:40 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| 22::07 |
今日系特別星期5丫又..
D時間特別快過的..
頭個兩堂..
柯SIR俾左兩堂我地去講班會個D野..
搞到佢冇左兩堂=0=
我地班決定左向PIZZA HUT度訂餐~
總算冇白費到我D力~
因為PIZZAHUT個D餐單上面既野全部都系我寫向黑板的-0-
呵呵..
本身柯SIR諗住向學校就自己整D野食..
之後放學成班去BBQ..
不過我個人認為吾好LO..
因為..始終有人吾會去啦..
咁就吾叫成班去BBQ..
但系如果訂餐的話會好D..
咁樣成班都有得食MA..
呵呵..
之後到ENG堂..
悶悶的..
勁想訓LO..
更系覺得MISS TSUI真系好偏心..
算啦吾想講佢"
MISS YIM好過佢好多倍*
最後個兩堂系PE堂..
勁攰..
做體適能..
坐地前伸我得20咋-0-V
呵呵..我諗系全級最勁系我-V-"..
最少..卡卡
SIT UP做左48下..
差兩下就勁過玲玲啦= =
唉SOBAD*
最尾就跑9分鐘..
'跑死我喇..
我臨完個兩分鐘先肯停- -"
本身系吾停架..
前面吾知邊鬼個阻住我..
搞到我行吾到WO..
咁咪停左囉,,
跑左15.2個圈..
算好喇..
放左學..
同左彤去元朗食野..
個間鋪頭1D都吾好味..
又吾抵WO..
食完野就去左千色個面,.
牙媽俾錢我買衫~
之後就行返去喜利買衫..
買左件外套丫..
幾令丫都..
之後就上左去1樓買左個KERORO散紙盒..
好得意架XD*
返到屋企都成7點..
聽朝可能好早要出去丫
陪牙彤去拎回鄉証個D申請表~
之後就去笨玲屋企訓覺..呵呵
好喇..吾講喇..拜拜..啜*>3< |
| 中意梨-333-"︰2005-12-09 10:01 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | ... | 147 | » | |