`'!.沒法子不想起`總想起!*,]′
           `唉"*|/'
 
 
笨欣子-333-"

暱稱: 笨欣子*
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

艾呢`

XANGA
2006-07-14
2006-07-13
生日-0-
2006-07-06


87`

 
最近三個月尚無任何留言


FD=333="

 


 


RSS Feed

 

     

2005 年 12 月 14 日  星期三  
12::47

好野=*

終於玩到電腦喇..

有3日冇玩電腦喇-/\-..

卡..

不過洗左機..

乜都冇哂..

死人WINMX又用吾到WO..

食屎大的-0-"

D相就好彩全部向部電話度..

不過都好丫..

快左XD*

冇以前咁慢..

卡卡..

好攰丫..

由10點玩到而家- -

而家成12點半喇=0=

太掛住部電腦冇計XD*

同左笨徐.家倫仔.彤.&肥LING CHAT*

全部都吾系同1時間囉,,真勁..

聽日吾使返學..

YEAH*出去玩-V-

好喇..吾講了..

拜拜..啜>3<*

*笨玲D咕嚕肉好好味!

*死人家倫仔!

*THZ笨徐&家倫仔SD程式俾我!

*THZ牙彤.IVY慧..肥LING SD歌俾我!

*死人椅..整到我隻手指有瘀血向入面!叫我點見人!

*外藉老師踢波好勁!

*今日差D俾朱咪SIR見到我同彤跟住1個食緊煙既涼粉!

中意梨-333-"︰2005-12-14 12:40 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

     

2005 年 12 月 9 日  星期五  
22::07

今日系特別星期5丫又..

D時間特別快過的..

頭個兩堂..

柯SIR俾左兩堂我地去講班會個D野..

搞到佢冇左兩堂=0=

我地班決定左向PIZZA HUT度訂餐~

總算冇白費到我D力~

因為PIZZAHUT個D餐單上面既野全部都系我寫向黑板的-0-

呵呵..

本身柯SIR諗住向學校就自己整D野食..

之後放學成班去BBQ..

不過我個人認為吾好LO..

因為..始終有人吾會去啦..

咁就吾叫成班去BBQ..

但系如果訂餐的話會好D..

咁樣成班都有得食MA..

呵呵..

之後到ENG堂..

悶悶的..

勁想訓LO..

更系覺得MISS TSUI真系好偏心..

算啦吾想講佢"

MISS YIM好過佢好多倍*

最後個兩堂系PE堂..

勁攰..

做體適能..

坐地前伸我得20咋-0-V

呵呵..我諗系全級最勁系我-V-"..

最少..卡卡

SIT UP做左48下..

差兩下就勁過玲玲啦= =

唉SOBAD*

最尾就跑9分鐘..

'跑死我喇..

我臨完個兩分鐘先肯停- -"

本身系吾停架..

前面吾知邊鬼個阻住我..

搞到我行吾到WO..

咁咪停左囉,,

跑左15.2個圈..

算好喇..

放左學..

同左彤去元朗食野..

個間鋪頭1D都吾好味..

又吾抵WO..

食完野就去左千色個面,.

牙媽俾錢我買衫~

之後就行返去喜利買衫..

買左件外套丫..

幾令丫都..

之後就上左去1樓買左個KERORO散紙盒..

好得意架XD*

返到屋企都成7點..

聽朝可能好早要出去丫

陪牙彤去拎回鄉証個D申請表~

之後就去笨玲屋企訓覺..呵呵

好喇..吾講喇..拜拜..啜*>3<

中意梨-333-"︰2005-12-09 10:01 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]