| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
| 22::16 |
今日得12度咋好似..
所以著左長袖冷衫+頸巾"
集左高邊返學..
不過都系覺得吾集邊慣D..
集邊好凍..
MUSIC..
就黎播到佢死個度喇..
播播下竟然話TEST..
真衰..
PA..計個D吾知咩資產負債表..
幾容易丫..
ENG..
MISS TSUI冇返
個個咩新老師馮SIR黎代..
無奈..
煩到死..
之後就落左去週會..
講到柯SIR個陣崔BAR佢地嗌左聲柯SIR=0="
之後送俾歐SIR..
崔ABR好樣衰-.-嗌左咁多次1.2.3都冇人跟佢講.
哈哈抵死=.=
中文堂,,'
冇背書..
聽日先默..
而家都未溫LO..
死得喇=0='
lunch..
冇落到去丫..
向電腦室練歌..
好彩LUNCH吾到我地姐..
放學..
唱得勁差LO..
又吾系差既.//
只系吾入咪姐損友..
而啜泣我反而覺得OK..
呵呵吾知呢..
返到屋企都成6點..
今日系細佬生日丫..
|-|APPY BIRTHDAY!
不過個蛋糕好難食LO講真..
都吾知向邊度買的..
之後同丫徐CHAT左陣..
到左9點幾度就同牙彤&家倫CHAT
笑死..
估吾到家倫仔系D咁既人哈哈
放心吧..我同牙彤會幫你的-V-"
呵呵..
好喇.就黎要訓覺了..
拜'//啜>3<*
|
| 中意梨-333-"︰2005-12-05 10:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| 駁髮*. . |
今日10點幾起左身..
牙爸同細佬去左M記食野..
叫佢地買左個餐返黎食-V-"
好味=3=
之後都向屋企..
到左5點度出左黎,
去左北江睇..
最終都系去左駁=0="
成功丫-V-''
之後染返個隻色..
不過..染個陣..
甩左1汁- -"
O咀..
做完功課10點度就返左屋企食飯..
超型丫..
駁到後面睇勁似牙敏- -''
哈..
吾講喇..拜拜..
啜啜*
|
| 中意梨-333-"︰2005-12-04 10:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | ... | 147 | » | |