| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
| 型丫' |
早會個陣.
有個F.2的..
JEI個頭JEI得勁高..
之後俾冼SIR捉住黎鬧..
笑鬼死我.
又吾系令仔喎.學乜鬼人JEI頭==
今日開頭個幾堂冇乜特別咁啦..
數學堂..柯SIR俾鈞鬧/.有冇病牙你..
柯SIR即刻呆左一呆==
笑到我死咁滯
之後個幾堂冇乜特別..
第2個小息..發生左D事--"
O哂囉..
LUCNH之後就系長跑''
好開心丫..
我一口氣跑到第3條橋丫..
之前幾次都吾得架..好快就冇氣..
本身玲玲慢過我好多架..
我跑到第3條橋佢先吾知向邊..
冇啦啦過左轉彎個度就狂跑- -
慢過佢-/\-真衰..
1212囉不過..
快過牙肥就得啦..
呵呵..返黎個陣勁攰囉..
去到天瑞個陣聞到陣味..
差D嘔左出黎==
岩岩入完奶架MA//
聽人講飲完奶跑會嘔的-_________________=
忍住..呵呵..
放學..
數學要測驗丫..
測到4點3度就放左LU**
真衰..跑完氣都未透順就要測驗- -
彤個班要搭8先測完囉..
牙維返左屋企..
SO我就同牙曼&康瑤[]係E班門口CHAT左一陣..
研究個個F.2的姣婆-0-
都幾姣- -
好似話次次放學都吾同仔的..
丫..仲有..
牙曼見過佢向甜美屋度買樣野啦..
勁多男仔爭住幫佢俾錢囉..完全吾知咩事.
我聽到都O哂囉..
佢又吾系令=="咁Q多仔.
1個字..姣喳..
不過算啦吾關我事==”
放左學之後
同彤行商場. ''
見到羚..
同佢傾左陣計..
佢講左D野..
唉..我都覺囉其實..
不過又吾知點同佢講."
但系我覺得佢地吾會好耐囉行得.
之後見到MISS TSUI同梁SIR一齊囉..
見到我同彤之後佢地懶系同事咁分開左..
之後梁SIR仲問我地做乜咁耐仲吾返屋企..
MISS TSUI仲好好奇咁問我拎住個杯系乜- -'
個陣我同彤食緊雪糕MA**呵
之後返左屋企..
同丫徐傾計*
佢影個張相真系好型囉..
冇誇大的-0-"真架..!*
我老豆岩岩返左黎..真好..
聽日好似去X沙咀..>V<"
好開心呢..PLAYBOY=V='
呵..吾傾喇
食飯喇我- -"
拜拜喇*嘰嘰**
|
| 中意梨-333-"︰2005-10-20 11:15 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| 怕* |
妖..岩岩篇日記吾見左..
講返今日先..
冇乜特別..
物理測驗..返到去先知囉系..
搞到有條錯左..放學重測- -
too baD*
今日特別眼訓囉..
超眼訓= ="
LUNCH..冇乜特別咁啦..
痴左張貼紙[]係丫徐度囉.
佢好似吾知咁.呵
到左放學..成4點幾先放..
唉..維又等仔喇=0=
廢事做電燈膽啦我同彤..
所以就走先..
之後5點度出左去同彤買朱奶..
-0-"O哂..期間見到玲佢地..
佢地話聖誕節唱歌==
彤話吾準淆牙..
驚驚-/\-
返到屋企..
同丫徐CHAT左一陣咁啦,,
死人頭仲系咁花的*
哼..吾鬼講喇.再見* |
| 中意梨-333-"︰2005-10-19 10:06 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | ... | 147 | » | |