今日個atr..,,
又要畫過啦//..><
不過,,個三幅野冇事...xdxd
聽日有外評呀... - -;
又冇得玩啦... 嗚 T^T ''
又要好乖咁上堂....-0-"
最尾個兩堂係 h.e. 同 d&t...
唔知佢地會唔會跟呢?
會既話又會點跟呢??
only 跟 h.e.個班!!?? = =+ xd
only 跟 我地 d&t 果班!!?? -0-" oh no! ><
both 都跟!!?? ←this is ok..xd
因為 d&t 係free既...
只要唔睇實就得啦..xd
今日放學同何詩穎去左 ltalian tomato cafe 到食野..
正確黎講係我部佢食野.,,自己冇得食 T^T ""
d野對我黎講都幾貴下..==;
一件cake要 $24 -0-"
一碟Spaghetti 要 $38 +野飲...xd
我地今日食左 "Spaghetti" 呀!! xdxd (s)
唔記得左影低佢tim.. --:
算..
下次啦.. {[(仲有下次!!??)]} {[(有嫁,,不過有排呀..--; )]}
岩岩做左中文book report..xd
最尾果題寫得好搞笑...xd
*************↓↓↓↓********************
乙、試談談你的旅遊經歷和感想(一百字以內)。
我沒有去過很多地方,是因為經濟不允許的關係。我大多數都是回鄉下 – 英德。英德是一個「農村」地方,又名「英德華僑茶
場」。大多數的人都是以種茶為主,部分人會種其他的食物。每天的早上,每個人都是很忙碌的,到早上三、四時就要出去工作,
準備把菜運到菜市場出售,但在繁忙的背後,其實藏著一幅很美麗的景色,大家不妨早些起來,到山上看看日出,呼吸一下清新和
夾雜著露水的空氣,到時你就會發現付出都是值得的。那裡的日落和晚上都很美,太陽會慢慢從山上落下,仿佛告訴人們一天的辛
勞是時候結束了;到夜晚,就變得很寂靜,寧靜得可以聽到蟬的歌聲,可以看到在漆黑夜空中閃爍的星星,吃完晚飯後,一家人在
後園裡看星、聊天,真是一件很好的飯後活動。那裡沒有煩憂,可以很休閒的過一天,對城市人來說是一個不錯的旅遊地點。
**************↑↑↑↑***********************
哈哈......xdxd
勁多形容詞..xd
|