| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 5 日 星期一  |
| 2007-11-05 | 未分類 | 前兩日冇打到日記,,
唔得閒呀ma
(不嬲唔得閒都唔打嫁啦) __________ (jaco唔洗得啦,,我有排打呀! xd)
今日miss yu 冇返呀!! xD
兩堂 geo 自由!!** xdxdxd
幫左我隔隔離果位人兄 做左 兩樣hw.. (唔話你知做左d咩..xd)
之後中文堂...
幾驚佢叫我背 自家格言 呀.. (冇背到..--;)
之後抄左係張台度.. = =+ xd
佢........最後....到冇叫我背呀..xdxd
之後...maths..
呀sir教左我地一個睇落好易但係好難既數..- -; (由我既角度睇...-0-)
我冇理到佢..---;;; 因為...佢講左一句 -- ed數係唔岩你地既level既..
咁得啦,, 都唔係我地既 level ...我地都唔洗學啦...
之後英文...
要我地寫返d拼音出黎...-0-"
好彩,, 佢寫比我地..= =+
哈哈..xd
之後music堂...
合唱.. =0="
我地要學唱歌呀... -- 啦啦啦啦啦啦啦啦啦~~~~~******
我地合唱都唔錯...xd
希望下次更加好啦...xdxdxd
之後又係maths堂呀..-0-
quiz.. = =+
all are mc ..xd
全部唔識既都係撞....xd
如果... 岩多過 唔知幾多個. (forgot) 有嘉許..
錯多過12個就要留堂..-3-
有d驚tim..-- ;;;;
因為凡式5今朝先知有quiz..--;
我完全唔記得e件事...xd
之後 f.a..
變左 art 堂...-0-
玩泥膠///xd -0-
整左個外星人出黎呀...xd
{[( 佢e+係邊呢?)]}_________ {[(垃圾堆中/// -- ; )]}
| | 發表時間:2007-11-05 10:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 644 | 645 | 646 | 647 | 648 | 649 | 650 | 651 | 652 | 653 | ... | 866 | »
|