| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 20 日 星期六  |
| 2007-10-20 | 未分類 | 今日....
7點9起左身..- -;
因為 種種既原因 ,, 我要咁早起...=0=
今日jaco,,嚴kai .....去左打war game..
jaco比左個網我睇.
係關於佢地去打war game 既地方,,,
"漢堡飽xx"
笑死我呀...XD
之後仲有咩 血戰漢堡飽xx - -;
好似搞到拍電影咁.. --;
今日lunch自己整野食 -v-!
我張d 蛋+豬古力+水+等等既野....
之後拎去煎...
煎完之後,,
好似pancake... - -:
我真係西利...
張佢整到塊pancake 咁.... - -:
不過...
個 "pancake" 係冇味既... = ="
好淡淡淡淡,........
食完之後,,
就好快咁做左剪報啦...xd
內容.. 寫左 206 隻字.. --;
感想.. 寫左339隻字.. --;
又比上次多左啦...xd
不過...
如果再咁落去...
咪愈黎愈字!!! =0=
唔得..
我要cut左d先...xd
聽日呀媽終於返黎啦!!!
唔洗自己煮野啦...
好開心呀!!!xd
自己煮左...
但係又唔好食BO
不過,, 點都要食..- -;
所以..
我唔仲意自己煮野食!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.<
遲d得閒既..
幫d食物影影相,..xd
岩岩down左msn 8.5 板
雖然d功能好似多左...
但係..
我覺得 8.1 好d...= ='
佢個d色冇咁沈...
所以,,
我唔會換... -v-!
| | 發表時間:2007-10-20 03:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 651 | 652 | 653 | 654 | 655 | 656 | 657 | 658 | 659 | 660 | ... | 866 | »
|