| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 19 日 星期五  |
| 2007-10-19 | 未分類 | 呀媽返左大陸 =c="
星期日先返黎!!=0= (maybe)
e幾日要我自己搞掂....T^T
不過唔緊要...
因為有得玩! xd
我地2c班最終到係決定左係singcon唱 "光輝歲月" = ="
好易唱!!
我地成班人激嬲左miss lok,,
所以就諗住寫張 道歉卡 比佢,,
我岩岩先整好...
畫左一個公仔低頭既樣
頂頂個度就寫左 "sorry"
最低就寫左" please forgive us "
內容就由我地全班一齊寫啦.....

↑cover
岩岩我仲自拍tim,,,,xd
不過呢,,
我唔會post上黎..- -;
我會post係邊!!??
自己慢慢搵啦...xd
andy 佢整左個 2c msn群
成班2c都係度傾...
其實都係得一部份,,
其他人未add..xd
[email protected]
有興趣既就add啦..
不過要一定係 2c -v-\/-
星期一要交剪報呀!!>><<
點算呀,,
我雖然係搵左news...
但係,,
唔知點寫好呀!! T^T
help plz*
| | 發表時間:2007-10-19 04:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 652 | 653 | 654 | 655 | 656 | 657 | 658 | 659 | 660 | 661 | ... | 866 | »
|