| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 10 日 星期六  |
| 2007-11-10 | 未分類 | 琴日唔記得左打呀...-0-"""
琴日最尾果兩堂 miss chan 冇返.. = =v!
比我地拎黎合唱....xd
呀sir仲幫我地錄左tim...= =+
要既問我拎啦... xD
我都唱得ok啦..--;
我果日放學返黎...
要洗頭...
又比我剪左頭髮啦...xd
剪左少少...--;
d頭髮結終都係曲既.......--3--
想直都唔得,,,-3-
之前整左張圖....

↑原本既.,... 好耐之前去呀王屋企影既... 當然係佢樓下影啦..--;
好似果d城堡既走廊呀.... >< 岩曬佢呀... --; (麻煩公主) --;
下面果張係我自己用上面果幅相整既...xd ↓

係咪覺得好似畫落去咁呢...xd ?
大家評下啦..- -:
| | 發表時間:2007-11-10 01:37 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 641 | 642 | 643 | 644 | 645 | 646 | 647 | 648 | 649 | 650 | ... | 866 | »
|