Yan's Qooza
 
yan6a27
暱稱: Yan
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2016-07-11
2014-11-13
過期的歐遊後感1
Aarhus Day _
Odense Day 3 & Aarh...
文章分類
全部 (866)
北歐之旅 (10)
好歌推介 (41)
未分類 (815)
doll-doll pet: zezi
2007 年 11 月 12 日  星期一   晴天


2007-11-12 未分類                        

今日,,,,,,

e.p.a quiz........

3 分就合格呀!!T^T 嗚.....

算啦.,

下次比心機d溫書啦!! = =!*

下堂中史又問書啦....-o0-"

雖然果test係好快殺到埋黎.,

但係都係比多d時間我地溫嫁ma...

下堂就好似快左d呀...-0-"""

今日.,

有兩果人冇返..= =+

一個係我隔離果位 -- Andy -0-"

另一位係黎sir....-0-"

黎sir冇返對我黎講好似好好咁..==+

因為., 佢果堂maths我拎左黎做中文作文呀...xd

何sir要我地寫 "三十隨感 之人和事"

好難作呀... ><!

我雖然用左三堂既時間.,

但係....我都係唔識做.......- -;

我係lunch time 果陣已經作完啦...

不過未抄落去..--;

何sir係要我地用白紙寫左一次草稿...,

之後先抄落去張紙到..--;

之後下次派返黎.,

唔過 68 分既同學們.,

又要抄多次啦...-0-"

太好玩啦..= =+*

一共寫左三次呀..--;    

(我一定知道我係唔會過68分嫁!作文不嬲都係我最屎果課呀..--;)

唉....

遲d又有 maths test 啦.... T^T

一定死得呀..--;

今次果d好難呀!!!! >0<"

睇黎我遲D又要去補習啦...-3-"

發表時間:2007-11-12 09:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]