| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 12 日 星期一  |
| 2007-11-12 | 未分類 | 今日,,,,,,
e.p.a quiz........
差 3 分就合格呀!!T^T 嗚.....
算啦.,
下次比心機d溫書啦!! = =!*
下堂中史又問書啦....-o0-"
雖然果test係好快殺到埋黎.,
但係都係比多d時間我地溫嫁ma...
下堂就好似快左d呀...-0-"""
今日.,
有兩果人冇返..= =+
一個係我隔離果位 -- Andy -0-"
另一位係黎sir....-0-"
黎sir冇返對我黎講好似好好咁..==+
因為., 佢果堂maths我拎左黎做中文作文呀...xd
何sir要我地寫 "三十隨感 之人和事"
好難作呀... ><!
我雖然用左三堂既時間.,
但係....我都係唔識做.......- -;
我係lunch time 果陣已經作完啦...
不過未抄落去..--;
何sir係要我地用白紙寫左一次草稿...,
之後先抄落去張紙到..--;
之後下次派返黎.,
唔過 68 分既同學們.,
又要抄多次啦...-0-"
太好玩啦..= =+*
一共寫左三次呀..--;
(我一定知道我係唔會過68分嫁!作文不嬲都係我最屎果課呀..--;)
唉....
遲d又有 maths test 啦.... T^T
一定死得呀..--;
今次果d好難呀!!!! >0<"
睇黎我遲D又要去補習啦...-3-"
| | 發表時間:2007-11-12 09:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 640 | 641 | 642 | 643 | 644 | 645 | 646 | 647 | 648 | 649 | ... | 866 | »
|