| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 29 日 星期一  |
| 2007-10-29 | 未分類 | 幅畫比人out左呀!!><
又要諗過同畫過啦...><
唉,,,
都唔知畫咩好...
今收到張通告..
係去school outing 既...
又去 大裳 郊野公園 啦!!><
之前都唔知去過幾多次...
今次又去...
點解學校黎黎去去都係得個d地方去?
有冇d好玩d嫁?
又要去 餵蚊 ! \ • /
今日放學,,
狂比呀王同jesscia 玩呀!!><
之後,,
到我玩返jesscia啦...xd 公仔 - -+
哈哈...比佢知道我死得...- -;
岩岩呀媽唔知係邊度搵到一本...um...唔知點講..
有好多關於 swiitzerland 既畫呀..
幅幅都好靚呀!!! xd
有一幅畫好熟..= =+
係一列火車係好高既路"鬼"上面行緊既相...
點解咁熟呢?
係因為我好似係 哈行波特 既第一/二集到見過...
記唔記得 哈利 同 榮恩 用榮恩呀爸既飛天車返學?
係途中佢地係咪見到去霍格華茲 既火車?
咪就係果度lo...xd
唔知你地明唔明呢? --?
| | 發表時間:2007-10-29 06:40 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 646 | 647 | 648 | 649 | 650 | 651 | 652 | 653 | 654 | 655 | ... | 866 | »
|