原本我諗著今日體育 會考野ga,,== 點知係度玩排球,,, 打到手都紅哂><"
最大件事就係 今日原本要quie數學 但係又話下星期先 ({(我無溫ga ma)})
到左放學啦== 好期待星期日既來臨!!! 睇下考得有幾差@@"