今日上PE堂我巧驚驚呀==
上次上完之後差d暈鬼左><
今堂跳遠,,,,,
嘩!不知幾難丫
我跳左咁多次,,,,最後的結果
→→→→→→C←←←←←←
不知幾慘,,點知方××竟然
跳到→→→A←←←,,,無奈
上Lang.Enri玩遊戲,,,,,
玩d好似數字球既game,,
玩個陣我比人叫左三四次==
有d人都未比人叫過,,,
鬼叫佢個名咁難記咩/﹏\
點知最後係1C,,1Ewin鬼左,,
不過,,,玩完就算啦!!!!
數學堂個陣先死丫><
竟然Quie,,,,,,
我仲要唔記得左先好笑呀ma==
上次都以經唔係好好,,,
今次個d問題都唔知up乜,,,
今次Quie死梗la
都唔知合唔合格tim丫
唉,,跟著就普通話,,
又黎多個默書==
好彩我都有溫,,,
點知我攞到咁↑分
係度講廢話==
唉,,,今日放學又要追車,,,無奈==
|