好耐冇打blog啦,,, 成兩個星期==
唉,,今日英文堂默書,,, 我都冇乜溫過>< 溫得個5分鐘
上電腦堂,, 做個paintshop pro (好似係咁串) 成堂我都冇做過,,, 只係搵左d圖片.3. 好懶哇><
原來{{(呀邊個)}}有 paintshop pro 可以返屋企先做-0- 不知幾好@@"
家政又係度做個圍裙,,, 我又係冇做過,,, 講到我咩都冇做過咁==
夠鐘放學.....