今日係最好既一日,,,,因為
係星期五,,原本係好好既,,,
我又唔記得左我調左位,,,,
返到去第一堂PE,,,
嘩!!!巧大恐懼感,,,搵命博的==
最後都冇事,,,,安心><
跟著Lang.Enri堂
要做presentation==
真係慘,,,不過
叫唔中我,,下堂先做==
真係無聊==
上數學堂先攞命呀
開頭都悶架啦,,,
過左一堂後,,,我真係有d想鬧人==
再過多幾分鐘,,,,,
我不知幾想一本書車埋去,,,,
上堂上到佢丫,,悶到死得人==
係佢堂先feel到咁悶,,,
跟著就到普通話,,,
個個女老師仲要係度鬧人,,,
個陣明知我火到死架啦,,,
佢仲要咁差煩==
我個陣不知幾想xyz佢,,,
咁好既一日,,
比佢地搞壞曬==
今日又追車,,,唉==
|