今日科學老師病左,,,, 唔駛上堂,,要做功課== 無奈囉><
嘩,,,, 音樂堂殺到黎@@ 要唱歌== 我仲要係第一組 出去唱,,,, 驚死啦>< 不過最後都冇事==
跟著就lunch time,,, 係食飯個陣== 原本係好肚餓既,,, 點知有一d突發事件,,,, 搞到成個飯都冇食到==
放學既時候,,,, 唉== 有2件係度話我>< 唔知算唔算係好意==
算啦,,,睇下聽日點先算啦,,, 呵呵..*