●\``_ {*’§.當我唔開心時﹍×°有很多人都哄返我開心█||* 但我冇開心返…[] ×°因為你當我唔存在]°:`+|!*'-°°
yan94216
暱稱: ♥''S!U紫<3も''
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
◆”.]死神的聲音徘徊...
`' ◆手持一把槍,,,,...
[-★*...現在先知快樂...
*+°◆+" 在創傷埋...
\\//||吃了糖的感覺...
文章分類
全部 (37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
自訂欄位(一)
尚無任何內容
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 12
今日人氣: 7
累積人氣: 1478
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 23 日  星期一   晴天

                   

-3-"

今日又好似平時咁樣返學,,,
唔知點解好似有種好怪既感覺==
可能係我自己多心姐,,,,

今日一返到去第一堂({數學})
仲諗著會派卷,,,點知冇><
睇下自己點死都好丫==

跟著到中文堂,,,
丫嚴××唔記得左做功課,,,,
搞到要抄書..真係慘==
佢話呢世人最憎抄書,,,所以
成日係度(({唉,,,呀}))咁樣

嘩!!!//到小息佢仲痴左tim==
仲喊哇><佢真係慘
其實個miss都唔算衰,,,
係佢唔like抄書姐==

lunch time仲死,,,
食完飯後,,要通識小測哇><
我連本書都唔記得攞返屋企==
上堂個陣就睇左d咁啦,,,
做個陣,,有巧多題唔識哇==
算啦,,我冇溫書都遇左係咁,,,

放學個陣,,雖然今日唔駛追車,,,
但係朝早個種奇怪感覺又出現><
都唔知咩事==

 

刊登時間:2006-10-23 07:45 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]