今日又好似平時咁樣返學,,,
唔知點解好似有種好怪既感覺==
可能係我自己多心姐,,,,
今日一返到去第一堂({數學})
仲諗著會派卷,,,點知冇><
睇下自己點死都好丫==
跟著到中文堂,,,
丫嚴××唔記得左做功課,,,,
搞到要抄書..真係慘==
佢話呢世人最憎抄書,,,所以
成日係度(({唉,,,呀}))咁樣
嘩!!!//到小息佢仲痴左tim==
仲喊哇><佢真係慘
其實個miss都唔算衰,,,
係佢唔like抄書姐==
lunch time仲死,,,
食完飯後,,要通識小測哇><
我連本書都唔記得攞返屋企==
上堂個陣就睇左d咁啦,,,
做個陣,,有巧多題唔識哇==
算啦,,我冇溫書都遇左係咁,,,
放學個陣,,雖然今日唔駛追車,,,
但係朝早個種奇怪感覺又出現><
都唔知咩事==
|