唉,,,今日又上數學 (其實差唔多日日都上) 又係悶到死== 都唔知可唔可以搵日唔悶架,,, ({(係冇既..我答)})
上上下堂,,,, 我攞左小顛顛個筆袋,,, 之後比人扯我頭髮 ((其實都唔係既,,,我唔知點講)) 個陣我好嬲架,,, 不過之後都係算啦,,, 我只不過而家 好憎叫佢扯我頭髮個件囉==
呵呵,,, 上英文堂 都唔算好悶,,, 最起碼好過數學先啦,,,,
放學啦,,,, 真係好(日日等放學)