唉,,, 今日英文堂:{_ 派默書,, 好彩都唔差,,.
上堂的中途落大雨,,, 哇==仲打雷tim><
上歷史堂講考試d野,,, 唔駛溫成60頁,, 都好架啦,,
上通識堂就派左一份 工作紙(({肥田喜事})) 講話d肥人冇得戀愛bo,, 其實都唔一定既==+
過多陣就睇tv=v= 個個人唔知叫{(咩咩)} 唔鬼記得啦,,
放學仲要去影印個 {{powerpoint}} 影到成4點30分先走,,, 個陣勁大雨囉== 出到去成身濕哂,, 連對鞋都濕埋== 勁低能囉...