今日又有P.E堂啦,,,
又要打排球==
今次仲要練開波><"
簡直係變態啦,,,
唉...打到隻手紅哂==
今日有一堂
係吉ga==
普通話老師冇返,,,
無聊係度做數==
(({我係咪痴左}))
今日派小測啦><"
原本諗著可以再高分d ga,,,
點知係咁低==
不過都算好,,
起碼好過之前果d先
放學個陣,,,
我原本想攞比呀哥睇ga
點知佢未放==
我等左差唔多10分鐘><"
因為今日要上增值班,,,
所以我冇等到呀>3<"
真係慘呀,,,
原本心情好好ga ma
搞到down哂>v<"



|