琴晚我倒數自己既
生日,,,
唉==
咁就老左一歲啦-3-"
到左12點,,,
呀哥同我講生日快樂
同
send左個訊息比我>3<"
好鬼死happy呀==
返到房就同我表弟表妹玩,,,
玩到成1點先訓,,,
今朝就10點幾就起身,,,
跟著就同我表弟打機==
打到1幾就食野,,,
2點就出左街
出左去食棉花糖同爆谷,,,
之後就同左我表弟表妹去埋d低b地方,,,
跟著就有幾個同學send訊息比我
同我講生日快樂>v<"
返到去就睇碟,,,
睇左成兩個鐘,,,
跟著就食野,,,
到左夜晚就食蛋糕,,,
成班人同我唱生日歌,,
之後叫我許願,,,
跟著我諗左成幾分鐘都
諗唔到有咩願望,,,
跟著吹熄蠟燭,,,
睇完電視返屋企
返到第一時間沖涼,,
之後就傾電話
傾傾下電話就,,
撞到個玻璃球,,
跟著佢就從天而降,,
"砰"一聲訓左落地下,,
之後就痴痴地叫呀媽==
個玻璃球係人地送比我ga>u<"
◆。之後就慢慢咁等待自己生日流逝。◆
|