由琴日開始計,,,
未來幾日都好差呀==
今朝上數學堂,,,
唔知點解我竟然會聽書,,,
唔知係咪因為太無聊>3<"
到左中文堂就31至42號
┌┼說話┼┐
就算用左堂幾時間,,
中文堂始終都係咁悶==
唔知點解我覺得今日堂英文
過得勁怏==
唔知係咪因為我驚呢,,,
話咁快就到左lunch啦,,,
真係驚到我七彩,,,
因為要比賽"閃避球"
其實我都唔知自己驚d咩==
打到中間個陣,,
我中左==
不過最後都係我地班win左@@"
下次仲驚呀
要對1E班>3<"
放學之後我就去左
搵呀媽去食野,,,
跟著就去補習
竟然遲到囉==
仲要遲左成3個字咁多tim
補完之後,,
返到屋企又落街買野,,,
行左一陣就諗起聽日係
"送朱古力嘅日子”
就去左買>v<"
我買左個好可愛嘅花仔朱古力
係紫色ga哇>3<"
聽日先話你知送左比邊個@@"
|