我琴日去左驗眼==
驗到深左50度同75度
跟著就梗係配眼鏡啦,,,
星期二先攞得呀><"
好鬼心急呀,,,
講返今日==
今朝搭14B就係下層
原來"海綿"係上層
跟著佢落黎唔材我地bo==
勁無奈囉,,,
今日上數學堂,,
又係度做補習功課==
真係無聊><"
小息個陣我就同peggy去借chair
去到個鐘sir係咁望著我黎講野==
因為咁多人得我應佢講野
小息之後就係英文啦,,
要出去講個"dream shopping centre"
勁驚囉,,
因為冇準備過==
我係有史以黎第一次咁驚囉
我之前考試唔溫書都冇咁驚==
真係幾變態==
lunch又係度做埋d無聊野
又係度玩==
到左歷史
都幾得意既,,
個老師成日講故仔
到左通識要做閱讀分享
好彩叫唔中我個組>3<"
不過就係度設計問卷,,
d時間過得勁快囉,,
到左放學就去搵呀媽,,
織埋條頸巾><"
跟著又要落街買生日卡==
成7點先返到屋企,,,
返到屋企就係度整份禮物"
好可愛ga><"
呵呵....今日講著咁多先>v<"



|