今日好遲先起身牙=="
成12點幾,,,
一起身我老豆就係度打臘
搞到成間屋都係天拿水味-3-""
跟著到左下午就搭車車
去搵牙媽>v<"
然後一齊行路去圖書館,,,
去到圖書館發現原來有好鬼多人><"
之後入到去就去左搵新詩集,,,
點知搵黎搵去都無=="
所以就去左搵鬼故@@"
點知比人借Q曬囉,,.
真係黑人憎牙- v -""
跟著搵英文書個陣仲變態=="
個D都吾知咩書黎ga
一係就太深,,,一係就太簡單
搞到我搵左成個鐘先搵到我想借既書書牙>u<"
到左5點就去左補習,,,
做完堂課就去同miss傾計,,
個miss好好人ga>..
補完習就上左牙婆屋企玩=="
仲食埋飯tim@@"
到左8點半就死左入間房求睇電視
因為我睇第2台
點知睇睇下電視,,,
就自己係度影相相>u<"
好似痴左線=="
差吾多10點就走=="
今日既趣事就係咁多啦!!
|