今朝返學,,,
上14B個陣見唔到
peggy同海綿,,,
搞到我要自己一個返學
好鬼死慘呀>v<"
今日數學堂派小測,,,
好鬼死低分,,,
差唔多全部錯哂,,,
不過都合格==
個老師勁柒囉,,,
咁低分就咪鬼派啦,,,
中文堂就去左mmlc,,,
又聽聆聽,,,,
無聊到死囉
d耳筒比人攞q走哂,,,
黑人憎囉,,,
搞到我無得聽歌==
跟著到英文堂變態到死,,,
竟然係度聽英文歌,,,
個兩條友唱得好q變態,,,
唱到好似自己就死咁,,,
聽到我打哂冷震
原本勁熱ga ma,,
搞到我好q凍囉,,,
到左放學個陣,,,
就留左係度整個壁報,,,
我地係度睇人地細個d相
蓮表妹細個張相勁可愛呀,,,
做到6點先走
之後就行路去藍田買野
7點25分先返到屋企
今日講住咁多先啦
|