我今日差d趕唔到14B囉==
之前明明太早ga ma,,
都唔知今日乜q事><"
架車開到鬼死咁慢==
跟著就到最慘果堂啦,,
就係通識,,
係度講d組員名單==
原本有個同學自己寫左個名
係我個組度ge,,,
點知後來爆哂人
所以咪del左佢囉
{((其實應該係del左2個))}
過左呢堂之後,,
佢地勁嬲囉==
搞到我幾無奈><"
其實我係知呢件事ge,,
但係又唔好意思講/.\
跟著個2個同學就怪哂我囉...
{({因為我係組長})}
原本係勁火ge==
之後又唔知痴咩線又冇野><"
今日既數學堂,,,
係咁耐以黎過得最快既一日,,
因為我自己係度做補習d功課==
都做左幾多下既,,,
不過都係仲有好多/.\
到左lunch個陣,,
就同左一個道歉==
佢就肯原諒我><"
另一個佢地話無必要同佢講==
所以就冇講,,,
不過今日個lunch...
真係笑到我痴線囉==
又要跪又要扮驚,,
明知我唔識驚ga ma
不過去到宗教個陣==
都演得ok既==
放學個陣我就同阿姨,,
係度講今日件事==
我返到屋企又打電話
同人又講==
我都唔知同唔同"海綿"
say sorry好/.\



|