星期日(15.11.22009)
Family dAy
星期一(16.11.2009)
凍到硬
星期三(17.11.2009)
換左東季
系下面排隊~凍到嘔
lunch;;又俾人留,,諗住一齊去車囝既
家政;;整蒽油餅,都好食既(系到搞gag囝)
放學俾羅記訓留堂,,系到食風,好采我乖,早走..
落去搵朱生hea~順便等素素
之後俾彭sir棒走,,同佢地去所謂既鳳德買校服
咁我同素素就聽日先去喇
買完我就去食飯喇.
好耐無咁kai過喇~正
今日(18.11.2009)好正
好凍 好采我自己有帶衫
readind抄野,,eng对野
geog;講晒野自己做野,,做he剪報.
eng;好鬼眼訓
lunch;背music`諗反F.1 d kai野
epa;教得好快..
after同素素做剪報,之後去考music(正)
之後諗住hea一陣,,但系無野hea,就走喇
本來去太子買校嬲既,但系無
所以同素素系MK行左陣&食野(行到腳痛)
之後去維多利買喇,,去到就山左~姐系費既!!
原來快樂中便不必明白快樂. |