今日同hiutung返學 (今日我遲左d) 中文堂;;悶得很 普通話;;同ming出左出講野 之後又系悶得很 *抵死,,俾人扣分*扣晒去\_/ ENG;;好多野你都5會睇得出 LUNCH;;好熱厄,,熱死我咩 IS;;好好笑 今日無MATHS堂
絕望到極點剩的是疲倦
今日去MK慶功 (有28個) 去樓上餐廳 食野;;成班仆過走搶 玩遊戲;;笑到我趴地 (玩到high曬個時就趕我扡走) 抽獎;;無我份 之後同靖&hiutung行街 行行下,,有d野流落黎 d警察話系'流'水-v- 行完就搭巴士反屋企喇 同hiutung行落去,, 佢牙媽就黎接佢喇 (咁大個牙媽重要接佢)
我假裝對你不在意