κyαη.w
2009 年 7 月 22 日  星期三   晴天


2009-07-22 分類: 未分類

1點同吳曉,MINA去書展;)
本來想買哈利波特,,但系都無買到
之後佢地去遊船河,,我去九龍灣搵靖&草
我去到即刻走?!`
又去龍鐇苑
屌,,我5撚燥5系人喇
之後去荷廣打波
好鬼灰,,去飲酒
借酒X愁愁更愁
之後wing左,,反到屋企嘔
我覺得自己好無用

我好憎自己

累了 照慣例努力清醒著`



2009 年 7 月 19 日  星期日   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼: