都五知點解,衣排成日都諗反以前d野...
以前F.1,F.2d憝居野,,諗反起都好好笑!!
以前都成日話五開心,但衣家諗反起,又好似開心既多d!!
以前F.1我真系覺得我只要一個最好既friend就得嫁喇!!
所以個時佢一同其他人玩,我都五中意!!就算自己朋友都系咁話!!
但系越梨越大就知道原來系五得既,,因為自己都做五到,,又點可以要人地做厄!!
F.2我對父母既態度好差,,好似咩都系佢欠我既..
生我出梨就應該養我咁!!
又覺得點解自己咁慘,會出世系衣到?!
到左F.3,本來我以為會好平靜咁渡過一年..
但系開學無幾耐所有野都好似變晒咁!!好似自己咩都諗五明咁!
有時都覺得自己好陌生..
終於我知道人系要先學識保護自己先去保護其他人..
有一次五開心飮醉左,,反到屋企又嘔又亂講野,
但系厄媽無鬧我不突子,,重幫我執頭執尾...
由個一刻我先知就算有幾五開心,都會有人陪住..
知道咩叫放手,,有d野五一定要得到 !!!!!
我會記住我地既絕交信,R3,我地鬧交d野... ...
我亦會珍惜衣家既人,,五好令自己後悔 |