κyαη.w
2010 年 4 月 20 日  星期二   晴天


2010-04-20 分類: 未分類

星期一(12.4.2010)
放左學去彩頤鍊波.
咩都無帶!!借左成成&謝賢既衫褲
大大件,超舒服!!
果日超級正

星期三(14.4.2010)
社籃喇!!  <<紅對綠>>
紅社輸左!!輸兩分厄,勁五抵!!
衣排都五知自己諗d咩..
我就系因為五知系咪真既先五講既!!!!

 星期五(16.4.2010)
去試音,,柒到呢..真系五知點形容!!
無練波~隻腳!!

星期六(17.4.2010)
一日都頭,系屋企治療

星期日(18.4.2010)
同hiutung,小琳,suyi去唱k
系諗住練既-U-
之後去食
榴槤飄飄,正!!

星期一(19.4.2010)
五洗補課,好開心.
LUNCH,社籃男子高級祖 <<黃對綠>>
佢都系黃社
黃社又輸左/_\
之後又同素素去食榴槤飄香!!
但我覺得麻麻.

今日(20.4.2010)
落雨無得打社籃!!
紅社五該嬴厄!!
放學練排球!!
練完又俾人鈞去左彩頣諗住練喇...
點知無人!!又去左東啟德,,又系無人既!!
我都五知可以有咩反應...
等車又等左勁耐/_\



2010 年 4 月 8 日  星期四   晴天


2010-04-08 分類: 未分類

都五知點解,衣排成日都諗反以前d野...
以前F.1,F.2d憝居野,,諗反起都好好笑!!
以前都成日話五開心,但衣家諗反起,又好似開心既多d!!
以前F.1我真系覺得我只要一個最好既friend就得嫁喇!!
所以個時佢一同其他人玩,我都五中意!!就算自己朋友都系咁話!!
但系越梨越大就知道原來系五得既,,因為自己都做五到,,又點可以要人地做厄!!
F.2我對父母既態度好差,,好似咩都系佢欠我既..
生我出梨就應該養我咁!!
又覺得點解自己咁慘,會出世系衣到?!
到左F.3,本來我以為會好平靜咁渡過一年..
但系開學無幾耐所有野都好似變晒咁!!好似自己咩都諗五明咁!
有時都覺得自己好陌生..
終於我知道人系要先學識保護自己先去保護其他人..
有一次五開心飮醉左,,反到屋企又嘔又亂講野,
但系厄媽無鬧我不突子,,重幫我執頭執尾...
由個一刻我先知就算有幾五開心,都會有人陪住..
知道咩叫放手,,有d野五一定要得到  !!!!!
我會記住我地既絕交信,R3,我地鬧交d野... ...
我亦會珍惜衣家既人,,五好令自己後悔