部機虧左勁耐,,上五到網..
測左五日,,累死我喇!!!
星期一(22.3.2010)
本來諗住食完野就反屋企既...
但系食完野行下行下就4點左右喇,,都五知點解
星期二(24.3.2010)
終於頂五順,又同素素又去左九龍灣,今次去淘大
玩街市- -真系得閒得濟..
星期三(24.3.2010)
終於測完喇,,本來都夠累嫁喇!!重要練波,都練,五通五練咩.
同powa & siuyan 食完野就反學校喇.
真系夠...
反到屋企就真系爆累
星期四(25.3.2010)
好乖今日..放左學本來諗住反屋企既.
但系發現左見標 就跟住佢
點知跟跟下去左旺角,都五知點解
星期五(26.3.2010)
唉,今日真系五多開心..
今日(27.3.2010)
朝早同厄媽食完早餐,就要去長沙灣睇波
去大雄,,系到兜圈,兜兜兜左勁大一個圈/_\
贏左,揾車搭,又左兜,兜兜兜,兜左勁耐先搵到\_/
去佛光街再睇四強,爭少少贏左
算喇..都過左咯!!
4點幾先反到屋企,一日就咁無左喇!!
派左幾科:英文五合格,世史馬馬,其他都幾好
你是害羞還是太遲鈍.?
|