κyαη.w
2010 年 3 月 31 日  星期三   晴天


2010-03-31 分類: 未分類

我都五想好似癲雞系到鬧梨鬧去...但系你地越梨越過分,五系都五會系到"浪費"我時間
衣家d人都五知系咩心態,人地都未話你,你系到嘈..
衣家佢奉旨俾你咁叫厄..好笑
以前佢對你點厄,衣家你五冼咁..你邊位厄,,五好以為自己好勁喇,五該!!
死姣雞,成班八婆,圍買一齊岩嫁喇.
駁出位,你咩料厄..樣柒又無波
又搵人接我厄?,好驁厄我,,

對住friends我可以當系玩,,但系平時五發火,你五好當我病貓!!

衣幾日真系灰到嘔屎!!
PHY, MATHS & 地理
算,自己五小心既,無得賴,下次再努力喇!!

今日(31.3.2010)
同king哥上堂周街影
又鬥C,,同分,有無咁喬..-V-有!!
放左學同素素去左APM,,改歌,學英文*V*



2010 年 3 月 27 日  星期六   晴天


2010-03-27 分類: 未分類

部機虧左勁耐,,上五到網..
測左五日,,累死我喇!!!

星期一(22.3.2010)
本來諗住食完野就反屋企既...
但系食完野行下行下就4點左右喇,,都五知點解

星期二(24.3.2010)
終於頂五順,又同素素又去左九龍灣,今次去淘大
玩街市- -真系得閒得濟..

星期三(24.3.2010)
終於測完喇,,本來都夠累嫁喇!!重要練波,都練,五通五練咩.
同powa & siuyan 食完野就反學校喇.
真系夠...
反到屋企就真系爆累

星期四(25.3.2010)
好乖今日..放左學本來諗住反屋企既.
但系發現左見標就跟住佢
點知跟跟下去左旺角,都五知點解

星期五(26.3.2010)
唉,今日真系五多開心..

今日(27.3.2010)
朝早同厄媽食完早餐,就要去長沙灣睇波
去大雄,,系到兜圈,左勁大一個圈/_\
贏左,揾車搭,又左兜,,左勁耐先搵到\_/
去佛光街再睇四強,爭少少贏左
算喇..都過左咯!!
4點幾先反到屋企,一日就咁無左喇!!
派左幾科:英文五合格,世史馬馬,其他都幾好

 

 

 

你是害羞還是太遲鈍.?