κyαη.w
2010 年 2 月 23 日  星期二   晴天


2010-02-23 分類: 未分類

衣排成日都好想打,但成日都都無打-,,=

星期五(19.02.2010)
要反學打波,,cck姐派利是
5:00走人.
之後反左屋企換衫去spk..
同黃海城坐
食完再去M記再食
之後去彩頤打牌,,反到去又俾人鬧.唉

星期一(22.02.2010)又遲到
放左學之後又要反反屋企領衫,好鬼煩..
又要落彩頤練...

今日(23.02.2010)撞鬼
成鬼日見到佢..好

但我會記住你 願一世絕未遺憾.

                                                                                                                                       



2010 年 1 月 22 日  星期五   晴天


2010-01-22 分類: 未分類

衣幾心情不好

星期一(11.01.2010) 家長日補假
同bowie去MK&乐富,影,買禮物
多謝bowie份野>3<

星期二(12.01.2010)黑囝
俾人捉左出去....燥
多謝豬豬份野>3<

星期三(13.01.2010) good!
去bowie家打邊爐.正

星期四(14.01.2010)
調位,同king哥坐
可愛小kingking>3<
多謝ming銘&小強份野

星期五(15.01.2010)
五想反所以無反.

星期六(16.01.2010)
本來約左素素,文傑兄佢地既..
點知M痛去五到.系家摳臭

星期天(17.01.2010) 學界
又系佛光街..
嬴左,,其實好難五嬴

星期三(20.01.2010)
你诜五诜咁樣厄..灰
之前咁咪好lo!!

星期四(21.01.2010)
成日都系到訓
唉!!五想諗野..
多謝hiutung份野>3<

星期五(22.01.2010) 學校活動日
去大嶼山食齋
9:00am左右出發
去到果到就既食野
飽! 1個鐘既自由
我同珠珠鬥快上去大佛到
爭幾級- -都系輸左,算..
之後同素素周圍絹xd
之後成級要去<<心經簡林>>睇天?xd
之後同hiutung,,二奶佢地食<<山水>>豆腐花
回程,訓左一程車!!另外一程系到同 素素,彭彭 影d kai子相

 

 

你就真系算喇,我見你做既一切,我五覺得你岩,,好似得人地有錯,你自己岩晒咁,咁你咪同之前有咩分別姐..我五系今次既主角..話五定下次系!!

我要點信你厄!! !!算.費是你搞到自己咁既樣!!

gii` 你想點,本來你系我反學既目的,但衣家五系..我系咪真系咁黑你憎,,憎到你要咁做厄?!同買五該你五好再系我五諗果時再出現!!!!我需要時間!!

也許有時不去面對就不會再痛.

 

 

反到去練波,打好左!!

今日好鬼開心,好似反去以前咁!!