星期一(14.12.2009) School Picnic
五知著咩..
一早起身整野食就go喇
反到,等左勁耐,坐車果時暈車浪,好想嘔
去到就食喇,,因為系野餐,食左一陣就好飽喇..
之後影相,玩..(其實都幾無聊)
最後班會活动,最正,贏左一次`M巾袋
回程,厄傑哥系到唱歌,成班本來好靜,又突然kai左
之後,同吳曉去荷理活食壽司,,行左陣就走喇
今日(15.12.2009)
好累,,五想反
上堂好想訓
EPA訓足2堂
放学打friendly,好柒
嘻`便條
反家訓教..
想太多也沒有用 惟有讓情感漸溶. |