衣幾日好正
星期六(28.11.2009)
補完習去M記食野,見到盧盧佢地
之後去左馬拉松買鞋,又去掃貨
掃完去大埔那打素探厄嫲
之後逰花園,遊去食野,去打邊爐
GO HOME..
星期日(29.11.2009)去澳門玩
9:00 a.m出發
上船勁暈,勁想嘔
去左大三巴先,变左,影完相就走喇
之後去觀光榙,勁高.
腳下面重系透明既,望落去真系嚇死- -
去完就去食野喇,去左威尼斯人酒店食自助餐
厄爸去左賭錢..
食飽就去買手信&自遊活动
買完就坐船反去喇,今次攰到訓著左
之後反到屋企先知無帶camp &地理書--
諗住今日去M記溫
今日(30.11.2009)
6;00 a.m去M記同琳琳&小玉溫書去
7:40 a.m就走喇 ~我覚得你地好鬼好
camp&地理都麻麻
考完同素素,盧盧.朱迧去睇2012,買M記上去食
套片好激,好正,好好睇
完場個時跑左去1号場,諗住去睇喇,點知系3D既,即撇
真系一步一驚心..
之後周圍去,朱迪話去康城,去日出康城,點知系住宅
諗住去公園喇,又要系住戶先入得去wo~
玩跳跳跳反去MTR,kai到嘔@@
最後朱迪去WTS,我地去彩虹,我同盧盧就go home喇.
11月琴快就完喇,12月好多人生日
寧遠什么都不要 就是別煩我.
|