κyαη.w
2010 年 4 月 26 日  星期一   晴天


2010-04-26 分類: 未分類

排都五知自己諗梗d咩,好驚你地會無晒.
成鬼日亂咁諗野.好彩有人制止我!!
我諗清楚嫁喇,你放心..我不會的!!

星期五(23.4.2010)
本來去溜冰,但系之後無去到!!
之後珠珠梨左屋企!!
我地去睇RUBY個d無聊野!!
玩到3點幾,珠珠反屋企,我落去塭hiutung.
咁住去練歌.
但hiutung想去沙灘,咁我地又反番屋企拎野..
之後落彩頤等埋二奶就坐車去喇!!
坐一個站都要成半粒鐘,攞命!!
去到落水玩左陣,其實都幾累嫁!!
坐車反出去MK食野.
咁住去食壽司,但系太多人,就去左食pizz hurt..
芝士>3<
笑死我,笑到濁親!!
之後就同hiutung,jj佢地走喇!!

星期六(24.4.2010)
同鄞鄞,暴龍佢地玩攬球!!
我覺得太短時間..
之後搵mingming佢地打波!!
俾佢地fick死我,系到兜圏!!
之後落左去富山打,撞到程程佢地!!
佢個friend都幾令囝*U*
再叫埋珠珠落梨,超high.玩得勁癲!!撞到呢..
之後珠珠走先!!再到Mingming & 小強又走..
凈反個佑哥囝等程程反梨!!咁我咪陪佢等. 超級好人厄我
之後飲完奶就反屋企喇!!
超正`今日

星期日(25.4.2010)
本來想做完d功課先出去玩野!!
但系開住個電腦就做五到喇-3-
玩到3點幾,社籃又改左時間,改左4點.
咁諗住去完果到再去永光,點知遲左到!!
但我去左永光佢地重未諗住走!!
6點先開始練,,練走籃,籃板..全部都五掂既!!
之後8點走人..累
反到去先做功課/_\

今日(26.4.2010)
今日做咩鬼都五記得帶!!!
本來今日心情都五系好好,但系我五會咁易有事,放心.
LUNCH,都五知補咩鬼課,,費到厄!!
紅社又鸁左喇,yo`勁!!!
放學之後singcon,其實無想像中咁驚!!!
因為有你地!!
我之前覺得五系想像中咁重要,但系我錯左!!
系我太自以為事喇!!
無左你,我五會好似衣家咁開心!!

好細聲?我好後!!點解拎枝microphone咁遠...
算喇,邉有咁多如果?!
但系如果我入到決賽既話,我一定會俾心機!!!
放左學之後又俾佑哥囝fick左,fick左我去富山..
之後要行上去七囝,自己一個行隫場,勁恐怖!!!
去搵靖佢地,佢地練社籃..我又玩買一份.
再陪靖去搭車喇,先回家!!


更好的愛前面等.



2010 年 4 月 22 日  星期四   晴天


2010-04-22 分類: 未分類

衣掛打多左.V.

星期三(21.4.2010)
今日粱子五系到,但系有四堂都系佢既!!
朝早個兩堂真系悶到厄!!
之後GEOG又諗d歪野出梨
之後又系ENG喇,系到同小琳,妲影相..
系後面
玩到癲晒,系到碌地.
放晒手機上抬面佢都五鬧-U-
LUNCH,因為打社籃要昅黃社所以系學校食
男子低級祖季軍戰 <<黃對藍>>
我以為黃社會羸,又..
好sad,雖然我系紅社..
今日真系五好彩!!
佢搞到我勁柒..
行下系咪會死厄!!厄23!!
之後EPA堂好尊心聴書!!
放左學同素素去左九龍灣.
諗住食甜品既,但我五記得左點樣行過去!!
之後就食左咖哩喇!!
之後行去黃大仙,素素無喇喇話不如搵d野搞!!嚇死左我!!
跟住又傾反d戇居野!!
買左本紅色既簿,超級令!!!!
反到屋企整本野整到12點幾.累.

今日(22.4.2010)
今日俾人fick左勁多次,慘.
PE堂踏足球,紅社輸左-^-好鬼五訓氣!!就咁輸左喇..
BIO先派成績表!!
衣次五系好好!!
全班27/42
全級100/196 ~真系好好彩,岩岩好!!
ENG俾kkY搶左上phy.
MATHS要俾心機喇,黃琦恩!!

刻個木造的心給我.