我都系好SAD,我五明佢點解咁對我...
到衣家我重可以寫錯衣家系2009.叻
星期三(28.4.2010)
今日儀檢,好彩無事!!
之後一日都勁頭暈..
lunch,爭D五記得黃社打社籃!
好財彩寧姐提我姐!!<<高級組黃對藍>>
黃社又輸左/_\睇到勁無引..
之後又話要練波,我諗梗去五去練.
我想去睇跳舞..
但系都系去左練波
點知費到嘔!!得我地三個
蔣狗系隔離場打波lo,五該.
7點先慢慢有人梨!
打左一陣去富山搵小強,Mingming佢地.好玩好多.
無喇喇有人系到打人.垃圾.死垃圾
我下次會自己走先,真系好sad..
我最在乎既就系佢,佢點解五明?
星期四(29.4.2010)
朝早都好地地既.
lunch無喇喇落雨-^-
早知五洗琴日練喇.
星期五(30.4.2010)
琴日發夢見mingming
程程話我思春- -
我邊有,我發d好正常既夢!!
lunch去左教會拎太陽眼鏡
OLE要上堂,好樣衰.
放左學練波,好鬼耐無練喇.
我地激嬲左Miss.Chan
之後我又去富山打波喇,其實我勁累!!
都有幾多人!!lamwing & 佑哥囝都系到!!
打打下勁灰,咁就喊左出梨喇!!(黃琦恩,你真系好無用.)
跟住就狂食野!!好五好既一個習慣!!肥死我
lamwing真系好好囝!!
今次有人同我反屋企喇.
我五理佢喇,你話佢系關心我既!!但系我真系一dd都五覺.
算喇,算喇,快d接受衣種感覺,黃琦恩!!佢又五系你邊個!!
今日(1.5.2010)
個樣勁殘
訓左成日,之後就落去食飯.
下次約好人先叫我,五該!!
長期地建設暗角都要扮開心. |