κyαη.w
2010 年 5 月 3 日  星期一   晴天


2010-05-03 分類: 未分類

已經系第四日喇,我已經灰左四日喇!!
為左佢喊左四日,我都覺得值得既!!
有時真系五明佢諗d咩.又五明自己諗d咩..
好彩衣幾日有素素,朱朱.lamwing佢地!!
真系好難捱!!我真系無諗過我自己會咁樣!!
但系我衣家知道左重好,傷得無咁傷...
要放手嫁喇.厄k
我若試圖忘記一種痛楚.
但我越想就越SAD.
琴日我竟然系堂上面不自覺咁喊左出梨.
佢系咪真系咁重要厄?佢系我心入面又真系好重要.
雖然我知道你中意個果五系佢,你同佢系無野既..
但系我見到你地一齊果時都會好五開心!!
我真系想問究竟系對你梨講邊個會重要d?
雖然好可能系一個你覺得好無聊既問題,但我都想知個最後答案..
當我每一次諗起你地玩果陣,我有幾在乎你果陣.
我就會好五知點解咁喊左出梨!!
有時我真系覺得自己好失敗.
其實又會有幾多個人真系知我諗d咩..
其實我五中意太多人既時候....
其實我可以系一個好靜既人..
其實我五系玩得好放既人...
其實有時我都五想自己一個,都會想有個人陪..
其實...其實重有好多其實...
請你別再觸碰我心里還未痊癒的角落
我並不是缺你不可.
雖然我捨不得,但也應該清醒了..放開了..



2010 年 5 月 1 日  星期六   晴天


2010-05-01 分類: 未分類

我都系好SAD,我五明佢點解咁對我...
到衣家我重可以寫錯衣家系2009.

星期三(28.4.2010)
今日儀檢,好彩無事!!
之後一日都勁頭暈..
lunch,爭D五記得黃社打社籃!
好財彩寧姐提我姐!!<<高級組黃對藍>>
黃社又輸左/_\睇到勁無引..
之後又話要練波,我諗梗去五去練.
我想去睇跳舞..
但系都系去左練波
點知費到嘔!!得我地三個
蔣狗系隔離場打波lo,五該.
7點先慢慢有人梨!
打左一陣去富山搵小強,Mingming佢地.好玩好多.
無喇喇有人系到打人.垃圾.死垃圾
我下次會自己走先,真系好sad..
我最在乎既就系佢,佢點解五明?

星期四(29.4.2010)
朝早都好地地既.
lunch無喇喇落雨-^-
早知五洗琴日練喇.

星期五(30.4.2010)
琴日發夢見mingming
程程話我思春- -
我邊有,我發d好正常既夢!!
lunch去左教會拎太陽眼鏡
OLE要上堂,好樣衰.
放左學練波,好鬼耐無練喇.
我地激嬲左Miss.Chan
之後我又去富山打波喇,其實我勁累!!
都有幾多人!!lamwing & 佑哥囝都系到!!
打打下勁灰,咁就喊左出梨喇!!(黃琦恩,你真系好無用.)
跟住就狂食野!!好五好既一個習慣!!肥死我
lamwing真系好好囝!!
今次有人同我反屋企喇.
我五理佢喇,你話佢系關心我既!!但系我真系一dd都五覺.
算喇,算喇,快d接受衣種感覺,黃琦恩!!佢又五系你邊個!!

今日(1.5.2010)
個樣勁殘

訓左成日,之後就落去食飯.
下次約好人先叫我,五該!!

長期地建設暗角都要扮開心.