~~~~ 2007 年 9 月 23 日 星期日 ~~~~ |
HAPPY DAY  |
|
好開心呀...無上黎幾日有留言^^
太多野記...留返空堂寫
goodnight!
|
| 發表時間:2007-09-23 10:43 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
~~~~ 2007 年 9 月 21 日 星期五 ~~~~ |
漫長的午飯時間  |
|
討厭的三小時午飯時間!
很難捱...
放得太晏...搞到我個plan亂晒...
返到屋企再出去蚊都訓...
唉...可以點搞呀?
今日fd生日@@...幾多點見面呢? |
| 發表時間:2007-09-21 02:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
~~~~ 2007 年 9 月 20 日 星期四 ~~~~ |
| 堅持落去!你得既! |
|
現在...發覺係sbi既多數時間都無聊...
點解會咁咖><"....難道仲未收拾心情?
定係感覺唔到左?
現在每一日上學都覺得有點辛苦!
上tutorial好漫長...點解要調班!?
搞到上堂完全無晒氣氛!
人地放學我返學!
有d科連讀乜都唔知
日日放學迫巴士,好討厭要同d地盤佬一架車,
住得遠放得晏,大佬呀!
知道有書讀係一件要珍惜既事...
but.....
唉...堅持下去吧! |
| 發表時間:2007-09-20 09:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
~~~~ 2007 年 9 月 20 日 星期四 ~~~~ |
| 。自愛。 |
|
愛情的第一個學分
愛情,不就是找到一個和自己心意相通,天長地久的人?
這是一個多麼謙虛,卻又多麼奢侈的目標。
多少人終生追尋,卻渺不可得。
多少人歡喜擁有,卻又在時間的侵蝕中失去。
其實上天是很公平的,
每一個人從出生開始,就擁有一個和自己心意相通,天長地久的對象。
這個對象,就是我們自己。
這個對象,也是上天給我們的第一個愛情學分。
一個不知道怎麼愛自己的人,沒有能力去愛自己所愛。
只要我們靜下心來,好好回想一下,會發現大部分時候,我們真的是不愛自己。 |
| 發表時間:2007-09-20 10:50 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
~~~~ 2007 年 9 月 19 日 星期三 ~~~~ |
| 2007-09-19 |
|
終於決定暫時唔學池章住喇...
想報個裁判course...但又未有成績...
要去waiting list...
成績可唔可以早一個星期出呀!!!!! |
| 發表時間:2007-09-19 04:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|